frøer
Fra : HD

Dato : 12-06-05 15:17

Hvorfor går du ikke ind på Google og skriver "frøer"
der vil så komme måske 100 steder du kan læse om frøer det samme med
salamander
HD

Fra : Fidolinux.dk

Dato : 12-06-05 15:48

> Hvorfor går du ikke ind på Google og skriver "frøer"
> der vil så komme måske 100 steder du kan læse om frøer det samme med
> salamander
> HD

Nu går jeg ud fra det er til mig, selvom du ikke holder tråden.
Jeg kan da godt skrive Frøer, men det giver mig jo alt muligt.
Måske jeg var intr.. i noget som også kunne erhverves herhjemme i danmark,
og som kunne holdes i et 250 liters....

Fra : HD

Dato : 13-06-05 21:50

Søg på dansk og det meste inden for frøer fås i Danmark
HD