Send parameter ind til flash?
Fra : doc

Dato : 02-06-01 08:30

Kan det lade sig gøre, at sende parameter fra javascript ind i en flash
movie?

Jeg har lavet en tekst effekt, som skriver et navn ud på skærmen i
flash, dette navn ligger inde i en variabel, nu vil jeg så godt kunne
danne denne variabel ude fra browseren. Kan dette lade sig gøre?
Hvordan?

Doc

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin

Dato : 02-06-01 13:03

On Sat, 02 Jun 2001 07:29:41 GMT, "doc" <doc.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>flash, dette navn ligger inde i en variabel, nu vil jeg så godt kunne
>danne denne variabel ude fra browseren. Kan dette lade sig gøre?

Måske skulle du sårge i flash gruppen....

--
Bye for now Martin
http://natten-i.dk

Fra : Martin

Dato : 02-06-01 13:03

>Måske skulle du sårge i flash gruppen....

Damn godt stavet,.. skulle stå spørge

--
Bye for now Martin
http://natten-i.dk