Don't eat now
Fra : Traubert

Dato : 11-06-05 20:29

Hej!
Jeg går lige til sagen.Kan det være bakterier fra en kats ende,der giver
hvores hund dårlig mave?
Vi leder efter en problemknuser,til hvores westie der regelmæssigt har
buldermave og skal i haven og spise græs.

venlig hilsen T

Fra : Bjarne Østergård

Dato : 11-06-05 21:12

Ok Så vil jeg svare lige så kontant

NEJ
Din kats ende kan ikke give din hund dårlig mave
Og hvis din hund spiser græs er det helt naturligt
Hunde spiser græs for at indkapsle fremmedlægmer i tarmen eller maven. så
lad den endelig spise alt det græs den ønsker

MVH
Bjarne

Fra : Traubert

Dato : 12-06-05 00:52

"Bjarne Østergård" <bja@ydicon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hunde spiser græs for at indkapsle fremmedlægmer i tarmen eller maven. så
> lad den endelig spise alt det græs den ønsker

Tak!Det får den også lov til,ellers er det ret umuligt for den/dem..Det
mærkelige er,at hvad han kaster op er tilsyneladende kun indholdsløs tynd
galde.Det er det der får mig til at skrive her.

Venlig hilsen T

Fra : MGA

Dato : 12-06-05 07:49

> [...]
> mærkelige er,at hvad han kaster op er tilsyneladende kun indholdsløs tynd
> galde.Det er det der får mig til at skrive her.

Måske skal du skifte foder? Vores ene hund begyndte at æde tapetet efter
lømmelalderen var slut og vi prøvede at skifte til Hill's Natures Best (Vi
gav hende Royal Canin før) og det løste problemet. Der må jo være noget hun
mangler siden hun æder tapetet...og det var der...
Hunde er jo forskellige som mennesker er og det foder som passer til den ene
westie passer måske ikke til den anden?

Held og lykke

Mette

Fra : Traubert

Dato : 13-06-05 19:54

"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mangler siden hun æder tapetet...og det var der...
> Hunde er jo forskellige som mennesker er og det foder som passer til den

Tak skal du have.Vi skiftede for nylig til et fodder der hedder chappi som
en mulig løsning.Vi vil prøve lidt kostforandring igen.Hills Natures Best er
et forsøg værd.

Venlig hilsen Traubert

Fra : Anita Andersen

Dato : 15-06-05 23:31

Hej

Prøv Kronch Basis !
Indeholder 16% Laks, Er nok det bedste foder man overhovedt kan købe, da den
er baseret på fisk (Laks) og ikke Lam/kylling.
15kg Kronch Basis koster 325kr og dette er ikke dyre end andre "foder
mærker i den dyre ende" bare mange gange bedre !
Se mere her http://www.torsted-hundepension.dk/hundefoder.htm

mvh
Søren

Ps. Faktisk vil jeg anbefale vores billigste mærke ((Great Dane's Basis)
Indeholder også fisk & produceres af samme firma som laver Kronch)) som
koster 195kr på Tilbud frem for alle (inkl. de nævnte) andre mærker bortset
fra Kronch.
Er du intraseret så send en email eller ring 97333861 og jeg vil sende nogle
prøveposer til dig, er 100% overbevist om at din hund nok skal få
maven i orden igen.
HUSK at foder flere gange dagligt eller have foder til at stå fremme hele
dagen igennem, opblød evt. foderet i Vand & få kontroleret Hunden for Orm &
til sidst Giv ikke Hunden andet end hundefoder.
Sendes fragt frit ved køb af min.6x15kg.

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 16-06-05 09:00

"Anita Andersen" <Great-dane@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
&
> til sidst Giv ikke Hunden andet end hundefoder.
> Sendes fragt frit ved køb af min.6x15kg.

Efter din kritik af dyrlæger, som kun anbefalede det foder de selv handlede
med.... Ville det så ikke være på sin plads, at du selv afslørede et godt
kendskab til foder, i stedet for, ret så ensformigt og højlydt at reklamere
for Kronch & Great Dane, som tilfældigvis, også lige er dem du handler
med.... Som du nu næsten markedsfører, som noget, der skulle kunne minde om
noget af et mirakelmiddel, som løser alle mave problemer, lige fra Westie
til GD.

M.V.H.....Benny..