Fra momsreg. til ikke-momsreg.?
Fra : Tommy Nielsen

Dato : 11-06-05 20:01

Hej!

Jeg har tænkt mig at snakke med T&S, for jeg kan ikke finde noget på nettet
om netop mit spørgsmål, men vil inden da lige høre om nogen herinde kan give
mig svar.

Hvis man har en momsregistreret enmandsforretning med, men ønsker at stoppe
arbejdet for kun at videreføre det i et yderst begrænset omfang, kan man da
lade sig slette fra momsregistret igen, og derved undgå at indberette
momsen?

PFT

Tommy

Fra : Karsten H. Jensen

Dato : 11-06-05 22:10

Tommy Nielsen wrote:
> [...]
> stoppe arbejdet for kun at videreføre det i et yderst begrænset
> omfang, kan man da lade sig slette fra momsregistret igen, og derved

Du finder vejledning og blanketter for afmeldelse af momsnregistrering her:
http://www.eogs.dk/

Masser af de opgaver, der tidligere varetoges af ToldSkat er nu flyttet over
til Erhvervs og Selskabsstyrelsen.
Karsten H. Jensen