Hvilken scanner - Epson 1670 Photo var sva~
Fra : Henning Kampmann

Dato : 11-06-05 17:06

Hej,

Epson 1670 Photo blev varmt anbefalet her i gruppen, så den
besluttede jeg mig så til at købe.

Øjensynligt er modellen udgået/ved at udgå, for jeg kan ikke
finde den 'på lager' nogle steder. Så spørgsmålet er nu: Hvilken
Epson model kommer 'tættest på'. Ønskerne er fortsat:

Kunne bruges som en alm. kopimaskine i ny og næ.

Scanne hurtigt og effektivt til OCR-læsning. (Det primære behov).

Samt normal scanning af billeder og dias.

Maks. kr. 2.000,00.

Er der nogen der vil give et bud - eller kender en forhandler med
en Epson 1670 Photo på hylden?! ;)

TIA

Venlig hilsen

Henning

Fra : Kristian Andersen

Dato : 11-06-05 22:46

"Henning Kampmann" <no.way@net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Samt normal scanning af billeder og dias.
>
> Maks. kr. 2.000,00.
>
> Er der nogen der vil give et bud - eller kender en forhandler med

Prøv at gå ind på www.edbpriser.dk

1670 Photo står der stadig, men om IT Butikken kan levere den ved jeg ikke.

Prøv at læse anmeldelserne på 2480 Photo, 2580 Photo og 3170 Photo, måske
kan du bruge en af disse istedet.

--
Kristian

Fra : Henning Kampmann

Dato : 13-06-05 07:00

Hej Christian, tak for dit svar.

On Sat, 11 Jun 2005 23:46:13 +0200, "Kristian Andersen"
<kristian.andersen@IngenSpammail.tele.dk> wrote:

> [...]

Nej det har de ikke. Jeg spurgte dem høfligt, men fik blot et
arrogant svar, så dem kommer vi ikke til at handle med fremover.

Der hvor anmeldelserne svigter er omkring 'kopieringsfunktionen'.
Den forklares faktisk ikke.

På et tidspunkt havde jeg en HP scanner, der havde en kopi-knap
på forsiden. Var PCeren, printeren og scanneren tændte, virkede
scanneren som en fin lille kopieringsmaskine.

Det jeg er ude efter er altså, om Epsons scannere virker på samme
simple måde, når der skal laves et alm. kopi at et stykke papir?

Venlig hilsen
Henning

Fra : Kristian Andersen

Dato : 13-06-05 21:57

> [...]
>
> Det jeg er ude efter er altså, om Epsons scannere virker på samme
> simple måde, når der skal laves et alm. kopi at et stykke papir?

Du kan prøve at hente en manual til den model du er interesseret i,

www.epson.dk > Support

se f.eks.

http://esupport.epson-europe.com/ProductHome.aspx?lng=da-DK&data=6BC8ADB2FEF41FF07CB4292105FA0154F3BA298966FB0718EA6EE60A1F243DF4

--
Kristian

Fra : Henning Kampmann

Dato : 14-06-05 10:17

Hej Kristian,

On Mon, 13 Jun 2005 22:56:44 +0200, "Kristian Andersen"

Klart, det er jo en oplagt mulighed. Tak skal du have!

Venlig hilsen

Henning Kampmann

Fra : Max

Dato : 14-06-05 20:29

Hej Henning

> [...]
>
> Det jeg er ude efter er altså, om Epsons scannere virker på samme
> simple måde, når der skal laves et alm. kopi at et stykke papir?

Alle modeller af Epson Perfection scannere har den copy funktion.

Mvh Max

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 15-06-05 22:06

Max wrote:
> Alle modeller af Epson Perfection scannere har den copy funktion.

Og det har Canons scannere også:
http://www.canon.dk/for_home/product_finder/scanners/flatbed/index.asp

Jeg har gode erfaringer med Lide 35 og 4200F.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund