MS Windows
briani 27239
Hotfixes
Fra : M Johansen

Dato : 11-06-05 15:51

Hej

Har ledt efter et sted hvor man kan downloade alle XP hotfixes efter SP2.
Altså downloade dem til PCen. Skal til at bygge en XP CD op vha. Nlite, og
det kunne være rart at der var mest muligt med.

Er der nogle der kan hjælpe med et link?

Mvh.
Mogens

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 11-06-05 16:00

<http://v4.windowsupdate.microsoft.com/catalog/da/>

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-05 19:23

> <http://v4.windowsupdate.microsoft.com/catalog/da/>

Hej Madsen.

Linket virker fint, men mangler der ikke en masse hotfix ?
Hvis jeg trykker på xp sp2 kommer der en masse til alverdens forskellige
sprog, men ingen hotfix. Hvor er de henne ?

Hilsen Palle

Fra : John

Dato : 11-06-05 20:04

"Palle Johansen" <invalid> skrev i en meddelelse

> Linket virker fint, men mangler der ikke en masse hotfix ?

Belarc Advisor kan evt hjælpe:
http://www.snapfiles.com/get/belarc.html

Mvh John

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 11-06-05 21:09

Palle Johansen skrev:

> Linket virker fint, men mangler der ikke en masse hotfix ?
> Hvis jeg trykker på xp sp2 kommer der en masse til alverdens
> forskellige sprog, men ingen hotfix. Hvor er de henne ?

Prøv at vælge WinXP SP2 og engelsk som sprog og gå så tilbage
til dansk sprog igen. Hjælper det ikke på det?

Det sker engang imellem, at den danske del af Windows Update
kokser af en eller anden grund.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-05 22:13

> Prøv at vælge WinXP SP2 og engelsk som sprog og gå så tilbage
> til dansk sprog igen. Hjælper det ikke på det?
>
> Det sker engang imellem, at den danske del af Windows Update
> kokser af en eller anden grund.

Jeg skal også nøjes med at søge på xp sp2 og ikke xp pro sp2 som jeg gjorde
før...

Så kan jeg se det jeg mangler