Bredbånd mulig i Vejen by?
Fra : TDC

Dato : 11-06-05 14:57

Hej

Skal snart flytter i eget bolig i Vejen by (6600).
Hvilke mulighed er der i byen? Synes ikke Vejen-net er billig i forhold til
TDC.

Skal flytter i boligen omkring 1/9-1/10, så det er rart at vide hvad der er
muligheder af billig internet.

Mvh Poul

Fra : Martin Damberg

Dato : 13-06-05 10:35

"TDC" <pouljo@NONOgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> TDC.
>
> Skal flytter i boligen omkring 1/9-1/10, så det er rart at vide hvad der

Så vidt jeg kan se så kan du spare 1 kr ved at have TDC på en 2/512, hvad
angår pris pr måned

omkring fiber til byen så skal du ca. vente 5-8 år, hvad jeg kan forstå på
Tre-For, hvis vi
snakker FTTH fra el-selskabet.

mvh

Martin

Fra : Poul Johannsen

Dato : 19-06-05 18:26

Hej

> Så vidt jeg kan se så kan du spare 1 kr ved at have TDC på en 2/512, hvad
> angår pris pr måned

Jeg har 1024/128 ved TDC i min nuværende lejlighed og håbede man kunne få
noget billigere i den nye bolig.

> omkring fiber til byen så skal du ca. vente 5-8 år, hvad jeg kan forstå på
> Tre-For, hvis vi
> snakker FTTH fra el-selskabet.

Ja Trefor udbygger fiber men 5-8 år er jo længere at venter.
Men TDC skulle i 2006 tibyder omkring 20-25 mbit men gad vide hvilken pris
det bliver.
Hvis det ikke er så dyrt så vil jeg da gerne have 20 mbit eller bare 10
mbit.

Mvh Poul