Myggelarvefodring
Fra : Fly Christensen

Dato : 11-06-05 13:15

Davs!

Hvorledes er det bedst at fodre med røde myggelarver? Larverne kommer
frosset i terninger Skal terningen, eller en ahlv, bare lægges i vandet,
eller skal de lige tøes op først?

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Bainz

Dato : 11-06-05 18:39

bare direkte ned til fisken den er hurtig tøet op men pas på overfodring

Fra : Jan F.

Dato : 12-06-05 07:54

> Hvorledes er det bedst at fodre med røde myggelarver? Larverne kommer
> frosset i terninger Skal terningen, eller en ahlv, bare lægges i vandet,
> eller skal de lige tøes op først?

Tø den op først og hæld vandet fra.
Undgå kontakt med huden, røde myg kan være allergifremkaldende for nogle
personer.

Jan

Fra : Pizzabager

Dato : 13-06-05 16:40

> Tø den op først og hæld vandet fra.
> Undgå kontakt med huden, røde myg kan være allergifremkaldende for nogle
> personer.

Jeg kaster den bare i frossen.. før tøet jeg den også op først, men fiskene
virker ret ligeglad med om den er frossen :)

Kasper

Fra : Jan F.

Dato : 13-06-05 20:43

"Pizzabager" <Ingenmail@adresse.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kaster den bare i frossen.. før tøet jeg den også op først, men
> fiskene virker ret ligeglad med om den er frossen :)

Ja, du har ret fiskene er ligeglade, men det er jeg ikke det sviner
vandet unødigt...

Jan