INO trådløs tastatur vil ikke fungere
Fra : Lasse Jensen

Dato : 11-06-05 07:13

Hejsa,

Jeg har købt et INO (Quickly's bedste) trådløst tastatur og optisk mus
(så langt så godt), og musen fungerer upåklageligt - men tastaturet
vil ikke virke. Min første tanke var at fjerne gamle tastaturdrivere,
og jeg kan se at jeg har følgende drivere installeret: 1 til INO
tastaturet, og en standard windowsdriver - og vil derfor fjerne
standarddriveren, men lige meget hvad jeg gør, så vil standarddriveren
ikke fjerne sig. Har endda været i system32 biblioteket og slette den
- med det resultat, at den simpelthen bare kommer igen !!!

Ellers kører det hele på Xp med SP2 installeret - er der nogen gode
råd, til hvad jeg kan prøve.

-LAsse

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-05 10:29

"Lasse Jensen" <lasse@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - med det resultat, at den simpelthen bare kommer igen !!!
>
> Ellers kører det hele på Xp med SP2 installeret - er der nogen gode

Øhhh - har du husket at skifte batterierne i tastaturet??

Undskyld jeg spørger...

Venlig hilsen Annie

Fra : Lasse Jensen

Dato : 11-06-05 10:38

On Sat, 11 Jun 2005 11:29:06 +0200, "Annie" <innisnabelagrafisk.dk>
wrote:

>"Lasse Jensen" <lasse@nospam.dk> skrev i en meddelelse

>Øhhh - har du husket at skifte batterierne i tastaturet??
>
>Undskyld jeg spørger...
>
>Venlig hilsen Annie

Jep, jep ... der både prøvet med de batterier der følger med, samt med
2 andre sæt der fungerer med andre elektroniske apparater.... så det
skulle være iorden...

-LAsse

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 11-06-05 11:07

> Jep, jep ... der både prøvet med de batterier der følger med, samt med
> 2 andre sæt der fungerer med andre elektroniske apparater.... så det
> skulle være iorden...
>
> -LAsse

Undskyld jeg spørger men du har husket at bede modtageren om at connecte til
tastatur, plejer at være en lille knap i bunden af tastatur til at finde
kanalen med.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as