flashfilm og hjemmeside
Fra : P.N.

Dato : 02-06-01 00:13

jeg er ved at lave en flashfilm der fører til en hjemmeside,
problemet er at filmer slutter hvorefter hjemmesiden starter op i et nyt
vindue.
men jeg vil have den til at skifte i samme browser.

jeg vil også gerne spørge hvor indstiller man filmen til at fylde hele
skærmen
i flash5
mvh Poul

Fra : Michael Peo

Dato : 02-06-01 13:42

Din film ender med en getUrl ikk'? I så fald skal den se ud ala det her:

getURL ("http://www.minside.dk", "_self");

...Hvor det sidste parameter afgører hvor den nye side skal loades - "_self"
betyder "i det samme vindue".
Det lyder lidt som om din ser således ud:

getURL ("http://www.minside.dk", "_blank");

"_blank" betyder "i et nyt vindue"

Der er flere forskellige muligheder, så som "_parent" og "_top" - eller
navnet på en frame på din side - forsøg dig frem.

Fyld hele skærmen - Kig i Publish Settings

/peo
peo@bandage.dk
www.bandage.dk