Reservedele til HP 710C.
Fra : Jim

Dato : 10-06-05 20:24

Hej i gruppen.

Da min printer efter 7 år nu er slidt så meget i det bånd, der fører
farvepatronerne frem og tilbage, er jeg på jagt efter dette bånd.
Ved nogen her, hvor man kan få den slags reservedele til billige penge?
Printeren er altså en HP 710C.

Mvh. Jim.

Fra : Peter

Dato : 10-06-05 21:30

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> farvepatronerne frem og tilbage, er jeg på jagt efter dette bånd.
> Ved nogen her, hvor man kan få den slags reservedele til billige penge?

Har du prøvet hos HP (Hewlett-Packard) www.hp.dk ?

Peter B

Fra : Jim

Dato : 11-06-05 01:08

"Peter" <doc_069@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet hos HP (Hewlett-Packard) www.hp.dk ?

Ikke endnu, men jeg vil da prøve at se, om de har noget sådan.

Tak.

Mvh.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-06-05 15:55

Jim wrote:
> Ikke endnu, men jeg vil da prøve at se, om de har noget sådan.

Ellers check f.x. QXL - der kan du finde en brugt til omkring 100 kr og
splitte den ad til reservedele

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Jim

Dato : 11-06-05 16:13

> Ellers check f.x. QXL - der kan du finde en brugt til omkring 100 kr
> og splitte den ad til reservedele

Ikke nogen dum ide..
Så må man håbe, at den ikke har et ødelagt transportbånd.

Takker..

Mvh.