Enterprise Manager - Koster den noget?
Fra : Johnson

Dato : 10-06-05 14:25

Hej

Koster Enterprise Manager og Query Analyzer penge?

Jeg ville gerne have dem på min hjemmecomputer til at administrere en række
databaser på arbejdet.

John

Fra : Jan Bachman

Dato : 10-06-05 17:09

>Koster Enterprise Manager og Query Analyzer penge?

De følger gratis med hvis du køber SQL Server. De kan ikke
købes/downloades separat.

>Jeg ville gerne have dem på min hjemmecomputer til at administrere en række
>databaser på arbejdet.

Lån SQL-Server CD'en fra dit arbejde.

/Jan

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 11-06-05 19:44

Jan Bachman skrev:

> De følger gratis med hvis du køber SQL Server. De kan ikke
> købes/downloades separat.

joh de kan downloades i SQL server evaluation edition - når databasens
prøvetid udløber virker enterprise manager og query analyzer stadig.

mvh
Jesper

Fra : Johnson

Dato : 11-06-05 21:04

"Jesper Sørensen" <spammig@gmail.com> wrote in message

> joh de kan downloades i SQL server evaluation edition - når databasens
> prøvetid udløber virker enterprise manager og query analyzer stadig.

Yees - Det kører!

Tak,
John

Fra : Jan Bachman

Dato : 12-06-05 07:58

>joh de kan downloades i SQL server evaluation edition - når databasens
>prøvetid udløber virker enterprise manager og query analyzer stadig.

Fint. Det skal jeg huske

/Jan