Besøg af andre dyr
Fra : erling

Dato : 01-06-01 22:40

Vi har to persere, og undrer os over hvorfor hundeejere absolut skal slæbe
deres dyr med når man inviterer dem til besøg, OG hvordan får man sagt til
dem om at lade være ??. Det gør vi da ikke !!

Ikke fordi vi har katte, men dyrene er ikke inkluderet i invitationen, og
hvordan får man "ejerene" til at indse dette ?

Ka' nogen hjælpe.

Mvh.
Erling.

Fra : Ann K.

Dato : 01-06-01 23:05

Hejsa.
Hvad med ligeud at sige at hunde ikke er inkluderet i invitationen???
Så må jeres gæster jo vælge om de vil komme eller lade være... og I må -
hvis de beslutter at komme - så acceptere at de går et par timer tidligere
end de ville have gjort om deres hund havde været med

Selv slæber jeg da glad og gerne mine vovser med overalt... men _kun_ hos
mennesker, hvor jeg ved at hundene er velkomne - dvs jeg spørger altid
først!
Alt andet er efter min mening hensynsløst....
Jeg vil heller ikke selv have fremmede hunde indenfor mine døre -
udelukkende af hensyn til mine katte!!!
Og hos venner/bekendte med katte (eller allergiske børn!) kunne jeg da ikke
engang finde på at spørge om hunde var OK..... Det går jeg nemlig, som en
selvfølge, ud fra at de _ikke_ er

Mvh Ann

Fra : erling

Dato : 01-06-01 23:37

Se, din holdning er jo som man skulle mene er fornuftig, men når nu fruens
søster osv,

Det er s'gu ikke så nemt at sige at " vovse/misser" er ikke inviteret.

Tak for svaret.

Erling

Fra : Kis & Paul

Dato : 02-06-01 00:40

Erling skrev:
> Se, din holdning er jo som man skulle mene er fornuftig, men når nu fruens
> søster osv,
Fornemmer jeg at nogle familiemedlemmer ikke liiiige helt er med på "hvad
der hører sig" ?
Og hvad er din grund til ikke at vil ha' andre dyr på besøg ?
Bliver rytmen/freden I jeres hjem forstyrret ??
Ta'r I selv jeres katte med når I besøger......
Har I prøvet at sige det som det er feks " Vores katter bliver ulykkelige og
frusterede"....etc. ?
Sund fornuf lytter alle mennesker vel til...selv familien ???

Kirsten van O
Selv både hund og katte hjem..
"

Fra : erling

Dato : 02-06-01 13:09

"Kis & Paul" <oosterhout@vejen-net.dk> wrote in message
> Fornemmer jeg at nogle familiemedlemmer ikke liiiige helt er med på "hvad
> der hører sig" ?
> Og hvad er din grund til ikke at vil ha' andre dyr på besøg ?

Andre dyr er velkomne i vores hjem når de er opdraget som de skal, men når
de ankommer med en hund der hverken er opdrættet her eller der, er hunden
ikke velkommen.

Det selvfølgelig ikke hundens skyld, men det er jo ikke alle der synes deres
"lille" vovse er så nuttet, når den bl.a. prøver at fjerne maling/lak fra
spisebordet med neglene fordi den også vil have mad fra bordet (som den vel
plejer hjemme).
Hvad der ellers sker af unoder skal være usagt.

>Ta'r I selv jeres katte med når I besøger......

Næ, og det tror jeg også kattene er glade for, og havde vi en hund ville jeg
heller ikke tage den med.

>Sund fornuf lytter alle mennesker vel til...selv familien ???

Vi prøver !!

Mvh.
Erling

Fra : Kis & Paul

Dato : 02-06-01 21:49

Erling skrev:

> Andre dyr er velkomne i vores hjem når de er opdraget som de skal, men når
> de ankommer med en hund der hverken er opdrættet her eller der, er hunden
> ikke velkommen.

Det kan jeg helt forholde mig til - hvis den så også bjæffer løs som en hund
på Duracel bliver det absolut u-udholdeligt :-0
Jeg synes du simplethen skal gøre opmærksom på at invitationen ikke gælder
hunden.
På en venlig, men bestemt måde...
Alternativt: Hvis du har have, kan vuffen ikke lukkes derud mens I spiser ?

Kirsten van O.

Fra : Maria Fabæch

Dato : 02-06-01 08:20

Hejsa

Siden min kæreste (via mig) fik katte, holdt hans familie helt af sig selv
op med at tage hunden med når de kom på besøg. (I min familie er der ikke
tradition for at holde kæledyr, så der er ikke noget problem).
Men jeg synes da at I skal spørge dem om de ikke kan lade være med at tage
hunden med, for kattene bliver usikre og stressede når en hund kommer ind i
deres hjem.

MVH
--
Maria og Kattene
http://hjem.get2net.dk/maria

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 03-06-01 08:05

> Men jeg synes da at I skal spørge dem om de ikke kan lade være med at tage
> hunden med, for kattene bliver usikre og stressede når en hund kommer ind
> deres hjem.

Ha. Det afstedkom en mindre krig i vores familie. Af en eller anden grund
synes hundejerere altid at netop deres kræ er verdens 8. vidunder og at sige
nej er som at sige til en nybagt mor at hende barn er grimt. Det gør man
ikke ustraffet.

Jeg har ingen løsning, for vi har selv problemet inde på livet, og
hundeejere er ikke modtagelige for sund fornuft.

Mvh Maria

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 03-06-01 09:24

In article <9fcnmt$79u$1@news.inet.tele.dk>, "Maria Frederiksen"
<mf@easyfrag.dk> wrote:

      Hej :)
> [...]
> grund synes hundejerere altid at netop deres kræ er verdens 8. vidunder
> og at sige nej er som at sige til en nybagt mor at hende barn er grimt.

   Uha, jeg må alså indrømme at jeg hylder det princip at en spade er en
spade og den kaldes ved navn. Det vil sige - hvis ungen er grim ja så
siger jeg det alså - I en eller anden diplomatisk indpakning (Man siger
vel trods alt ikke: Kors! Hvor er den unge dog grim! ;) Og hvis folk
medbringer deres hund her uden at den er blevet inviteret - ja så tror
jeg alså jeg ville bede dem om at tage hjem asap - og sætte hunden af.
Men okaj - jeg kan alså ikke ha folk der på den måde pådutter andre deres
livsstil
   Men alt i alt - det er ikke andet at gøre end at nedlægge forbud. Det er
_dit_ hjem hvor _du_ (Alternativt dine katte bestemmer.....

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Sofie Hansen

Dato : 03-06-01 08:44

Fair nok.

Jeg har hund og skal jeg noget (og det skal jeg tit) efter arbejdstid - ja
så ved folk at det er inc. Thilde.

Alternativt så besøger jeg dem som ikke vil/kan have hunden inden for døren
på dage hvor Thilde ikke har været alene ..og jeg ser de mennesker langt
mindre end de i min omgangskreds som siger: kommer Thilde og dig ikke snart
på besøg? Det skal lige tilføjes at at jeg kender meget få som ikke byder
hunden velkommen

Skal jeg have besøg af nogen som selv har hund så er de velkommen til at
tage vovse med - men jeg vil IKKE have rygning i mit hjem!
.... Det respektere folk såmen også, og besøger mig i kortere tid end de
ville have gjort hvis jeg tilbød et askebægere.

Alt i alt så handler det vel om at man respektere hinandens små særheder.

Hilsen
Sofie

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 03-06-01 19:54

In article <9fcptn$8kc$1@sunsite.dk>, "Sofie Hansen"
<softlips_sugarbaby@yahoo.com> wrote:

      Hej Sofie

> Jeg har hund og skal jeg noget (og det skal jeg tit) efter arbejdstid -
> ja så ved folk at det er inc. Thilde.

   Du har garanteret spurgt om det var okaj første gang du gjorde det
Og det er jo hele forskellen

> [...]
> langt mindre end de i min omgangskreds som siger: kommer Thilde og dig
> ikke snart på besøg? Det skal lige tilføjes at at jeg kender meget få

   Det er respekt - og det er godt. Desuden så kan jeg godt lide det hensyn
du tager til hunden

> [...]
> respektere folk såmen også, og besøger mig i kortere tid end de ville
> have gjort hvis jeg tilbød et askebægere.

   Vi har en repos hvor folk der ryger (Min mor fx.) kan få lov til at stå
- osse selv om det sner eller regner ;) (Den er dog overdækket ;) Og det
har der ikke været nogen problemer med af nogen slags

> Alt i alt så handler det vel om at man respektere hinandens små
> særheder.

   Det er det faktisk mange problemer med i dag synes jeg :/

Fra : erling

Dato : 03-06-01 22:01

Det drejer sig vel i bund og grund om opdragelsen ?

Om vi har hund / kat / pølse eller gris, så drejer det sig vel om "dyret" er
opdraget.

Når konens søster ankommer med en uopdragen hund er den ikke velkommen, og
problemet er jo at reaktionerne ofte er som Maria beskrev.

Hvoff'or fa'n skal det være så surt ?

Det er jo ikke et adoptivbarn, men bliver gu'hjælpe osv. behandlet og
forventet behandlet som samme.
¨
Undskyld udtrykket, men det er jo altså et dyr.

Mvh.
Erling

Fra : Sofie Hansen

Dato : 03-06-01 23:13

Ja det er et dyr - men det er deres dyr, og behandler man ikke folks dyr
ordentligt så bliver folk som oftest vældigt sure!

Har du et problem med søsteren?

Fordi hunden ikke har respekt for hende kan den sagens have det for dig. En
hund ved udemærket godt hvilke ting der bliver tolereret hvor.

Når min mor har passet min hund eller vi blot er på visit (sker ikke så tit,
da vi bor i hver sin ende af DK) så spiser Thilde gerne på bordet sammen med
min mor - min mor bukker sig i støvet for Thilde - Thilde er hendes et og
alt og for min mor går kærligheden gennem maven, hvilket passer Thilde fint,
Hun har intet respekt for min mor - min mor behandler hende som den
kinetiske kejser og Thilde udnytter situationen til fulde.

Men er vi hjemme eller ude andre steder så opføre hun sig som hun ved det er
tilladt der - hun går lige til grænsen, men ikke over - og ja giver folk
hende noget at spise så er det deres problem at hun tigger.

Genere søsters vovse dig, så fortæl hunden hvad du vil have og ikke have.
Springer den op ad dig, så sig nej , tigger den ved dig så ignorer den, vil
den tale med dig så klap den venligt og bed den sætte/ligge sig ned.

Er det egentligt søster som genere dig så nytter det ikke at lade det gå ud
over hunden.
Men giv hunden nogle rammer som den kan udfolde sig under.

- Og ja jeg spurgte 1. gang, da kræet lignede en grimling og vejede 1,5 kg
*G* .. Nu har folk nok bare vænnet sig til hende .. Og desuden så er hun
rimeligt velopdraget - men som sagt så opfører hun sig som hun får lov til.

Min mor har jeg opgivet at gøre noget ved, og da hunden godt kender forskel
så får de lov til at hygge sig... Men hundens opførsel er ikke fordi den er
uopdragen - det er fordi min mor siger "lad dog barnet". Jo det er en hund -
men for min mor er det også et barnebarn.

- Og gud når og trøste den som vover at genere min hund! Hun er nemlig min,
og hun er højt elsket - hun er en hund, ikke et barn - men jeg har valgt at
få hende - hun har ikke valgt at bo hos mig, derfor skylder jeg hende at
behandle hende ordentligt - at give hende lov til at være den hun er. Drage
omsorg for hende, respektere hende og opdrage hende så hun kan begå sig -
nøjagtigt de samme ting som gælder hvis man får børn.
Derfor beskytter jeg hende også med "næp og klør".
- Sjovt nok kan hun ret godt lide mig - og hun gør det jeg beder hende om,
ikke fordi hun gider - men fordi jeg bedre hende om det og hun gerne vil
glæde mig.

Mvh.
Sofie - og undskyld længden.

Fra : Kis & Paul

Dato : 03-06-01 23:53

Sofie,
Tak for en dejlig mail.
Jeg er MEGET enig med dig.
Ciko må - herhjemme ligge i sofaen (hun ejer den nærmest !)...men ikke hos
min far og mor.
Hjemme får hun aldrig "mad med os"...mens min mor er utrolig behændig til at
"tabe" (UPSSSS!) en frikadelle når hun spiser...
Hunde...som børn...lærer hurtigt reglerne de forskellige steder.
MEN....
du skrev:

> [...]
vil
> den tale med dig så klap den venligt og bed den sætte/ligge sig ned.

Også her er jeg enig med dig...og det ville være min egen måde at takle
problemet på ( her bor jeg, her sætter jeg reglerne...!).
Men...men....
Jeg kan forudse et større familiedrama hvis Erling begynder at opdrage på
konens søsters dejlige og perfekte lille vaps....
Det er nok det Erling prøver at undgå. Forståeligt nok...
Hvem GIDER familiedrama !!

Kirsten van O

Fra : x

Dato : 04-06-01 00:44

> Ja det er et dyr - men det er deres dyr, og behandler man ikke folks dyr
> ordentligt så bliver folk som oftest vældigt sure!
Selvfølgelig skal man behandle dyr ordenligt (Alle dyr)

> [...]
vil
> den tale med dig så klap den venligt og bed den sætte/ligge sig ned.

Det er lige netop problemet med hunde ejere
Det er ikke os andre der skal lære hunden hvad den må og ikke må.
Det er ejerens ansvar, ejeren er den naturlige leder i flokken, og hunden
gør kun hvad ejeren tillader.
Det er desværre mere reglen end undtagelsen at hunde er uopdragne,
jeg har indtil flere gange været ude for at hunde gør, snerre og viser
tænder
og når så man kommenterer det over for ejeren får man som regel denne
tåbelige
bemærkning slynget i hovedet (Den gør ikke noget) gu gør den noget, den
generer
folk ved at udvise en truende adfærd.
En rigtig hunde ejer, får styr på hunden med det samme,
(rigtige hunde ejere har nu sjældent den slags problemer,
da de respekterer både hund og med mennesker)
Et eksempel.
Jeg går næsten dagligt ned til det lokale center for at handle, og hver gang
møder jeg hunde ejere af alle slags, både ægte og desværre også de dårlige.
En af dem jeg møder er en mand med to store hunde der går løst,
denne mand er en ægte hunde ejer han har 100% check på sine hunde
de er altid lige i nærheden af ham, og han kan styre dem uden vold og råb
kun ved at pege, fløjte eller en kort kommando, og disse to kæmper er de
mest velopdragne man kan finde blande hunde.

En anden jeg møder er en dame med tre gravhunde, der fare frem og begynder
at gø og snappe når man kommer i nærheden, uden at damen gør noget ved det.
Da jeg spurgte hende om hun nogensinde havde tænkt sig at stoppe dem
fik jeg af vide at jeg jo bare kunne gå en anden vej til centeret, det kan
jo ikke
være rigtigt at alle andre skal gå omveje for her kommer der altså en hunde
ejer.

Et tredie eksempel
En gang mødte je et par med en boxer/rottweiler agtig krydsning, en ret stor
hund.
Jeg kom rundt om hjørnet, og der mødte jeg et ondt blik, en voldsom snerren
og
et gebis der viste at det var alvor, og hvad siger ejeren (Den gør ikke
noget)
For lige at gøre det rigtigt spændende så var det lige ved siden af en
børnehave
så der var en del vidner til hændelsen, udover børnene der heldigvis var bag
et hegn
så var der 4 rystede pædagoger.
På det tidspunkt var jeg blevet så træt af hunde ejere og der ansvarsløshed
at jeg
på bemærkningen om at den ikke gør noget svarede at det kan godt være at den
ikke gør noget, men hvis de ikke stopper den nu, så gør jeg noget.
Da ejerene ikke er i stand til at se deres eget ansvar for hunden, så bliver
de fornærmede og begynder at skælde ud og siger at jeg ikke skal true deres
hund, men det var nu ikke hunden jeg truede, men ejerene.
Vi fik beroliget hunden, og pædagogerne fil anmeldt ejerne.

Så nej det er ikke andres opgave at opdrage jeres hunde, hunden er ene og
alene jerers
ansvar, og i skal opdrage den, kan i ikke det, burde i slet ikke have hund.

MVH
Jensen (Ikke hunde hader, men med et anstrengt forhold til hunde ejere)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-06-01 10:03

læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
"x" <x@y.z> wrote in message news:9fei13$9ne$1@news.inet.tele.dk...
[ snip et velskrevet indlæg om hunde]
> MVH
> Jensen (Ikke hunde hader, men med et anstrengt forhold til hunde
ejere)

jeg synes det er et enormt flot indlæg.... men på et eller andet plan
lidt malplaceret i en gruppe om katte.... så hermed en opfordring til at
poste et lignende indlæg i dk.fritid.dyr.hund
--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : erling

Dato : 04-06-01 23:32

Som anført i starten af tråden, drejer spørgsmålet sig IKKE om hunde.

Vi har selv katte og forespørger derfor i denne gruppe om hvordan vi får
sagt på en "pæn"
måde at svigerindes/ lillebrors kæledyr(hund) ikke er velkommen før det er
opdraget.

Om svigermoder eller onkel Børge kan holde fællesspise med "dyret" ved et
fællesbord, er jo kun fint når det passer svigerapp/onkel.

At det så ikke er interessant for alle andre at opleve, må de for h......
forstå ??

Til sidst en "lille" hjælp til "os" i kattegruppen, der ikke gider hunden
der springer op når man ringer på døren .(Det er jo sjældent katte gør det
!!!)
IGNORER HUNDEN FULDSTÆNDIG når du har ringet på / døren bliver åbnet. Jeg
troede det var løgn, men efter jeg har praktiseret det alle steder med hund
er det blevet MEGET nemmere at komme "forbi".
De fleste hundeejere suger at " den vil bare sige goddag", men så må den
sg'u vente til det bliver "dens" tur, og det er IKKE med det samme.

Med ønske om en god fremtid for alle.
Erling

Fra : Sofie Hansen

Dato : 04-06-01 10:18

Jeg er fuldstændigt enige om at man selv er ansvarlig for at opdrage sin
hund - men nogen mennesker kan bare ikke finde ud af det - og beklageligvis
så har den type mennesker som regel altid uopdragne hunde som genere alt og
alle.

Jeg kender skam godt typen. Jeg udtalte mig om uopdragne hunde på besøg hos
mig. Hvis jeg taler til hunden, og beder hunden om noget på en pæn måde, så
bliver ejeren smigret og ikke negativ. Men jeg råber heller ikke af hunden
eller kommentere at den er et uforskammet bæst i et surt tonefald henvendt
til ejeren.
Jeg siger nok nærmere: så søde BULLER, nu har vi hilst, NEJ vi er helt
færdige, så BULLER gå hen på sofaen og LÆG DIG.

Det er fuldstændigt lige meget hvad ord man bruger - hunden forstår
tonefaldet - ordene med stort er dem hunden opfatter - ejeren synes det hele
er fint fint. Og hunden ved godt at jeg er boss i mit hjem - herefter er det
min hund som er boss, hundens ejer og den fremmede hund er helt i bunden (og
når vi skal på genvisit så er det omvendt rækkefølge).

Idioterne man møder på gaden, ved jeg desværre ikke hvad man skal stille op
i mod.
Hvis man ved hvor de bor kan de anmeldes til politiet.

Mvh.
Sofie

Fra : x

Dato : 04-06-01 11:14

Det var bare et mangeårigt surt opstød der skulle ud
og det kom det så, og det hjalp.
Du kan heldigvis se det med de ejere der ikke tager hensyn, som
min anke typisk går på.
Min normale reaktion på agresivitet er typisk at jeg pænt venter
i noget tid, for at se om agressoren dæmper sig.
Derefter hvis det ikke hjælper beder jeg dem pænt om at få styr
på hunden, om det er fordi ejerne tror jeg er bange når jeg
står stille ved jeg ikke, men det er en stor misforståelse, da jeg
egentlig ikke har nogen grund til det, men det kan da godt være
at ejerene misforstår det, og tror det er angst der får mig til at stå
stille
hvor efter de siger den gør ikke noget.
Privat kender jeg da mange hunde ejere, og har der ingen problemer.
Når jeg besøger min søster har jeg da også mit hundetøj på, da jeg
altid kan være sikker på at have ca 44kg kærlig vovse siddende på
mig de næste mange timer.
Nå men som der står lidt længere oppe så høre denne snak ikke hjemme
i en gruppe for (Verdens bedste skabninger, Kattene
Så hvis jeg ikke svarer på flere indlæg angående dette emne, så er det
kun fordi det selvfølgelig ikke hører hjemme her
MVH
Jensen

Fra : Ann K.

Dato : 04-06-01 23:44

Hejsa.
Må lige komme med en bemærkning her... Totalt OT her i en katte-ng

Har for så vidt ingen problemer med at forstå Jensens "sure opstød" Er
faktisk helt enig i betragtningerne ang aggressive hunde...
Men - kors, hvor er jeg dog _træt_ af hele tiden at få skudt i skoene, at
jeg som hundeejer, ikke tager hensyn til mine omgivelser...

Kan især mærke det nu, hvor jeg har fået anskaffet en shetland sheepdog (for
de totalt uvidende = "minicollie )...
Sheltie's er hyrdehunde... rigtige arbejdsdyr, som pr instinkt vil forsøge
at "hyrde" _alt_ ind til deres ejer , ligeledes er de "signalfølsomme", dvs
at de reagerer helt fabelagtigt på mennesker (og dyrs) kropssprog. De to
karakteristika ved racen er også dét, som kan give problemer i forhold til
omgivelserne (der jo sjældent består af åbne marker med får!)...
Ikke alle reagerer som Jensen... dvs står stille og lader ejeren (mig!) om
at få kontrol på situationen... de begynder bare at råbe op, evt sparke ud
efter hunden, og får dermed noget, der kunne nøjes med at være en lille
episode, til at gå helt ud af proportioner
(NB; dén episode jeg her antyder, foregik oven i købet med min hund i
snor!!!)
En hvalp skal altså først _lære_ at opføre sig ordentligt - og dét sker ikke
med mindre den kommer i situationer, hvor man kan vise den, hvordan den bør
té sig... Jeg mener - hunden har jo ikke indbygget knapper i ryggen, som man
bare kan trykke på, når man vil have den til at "være sød"!

Mvh Ann - katteelsker og hundeejer

Ps; Hvorfor _skal_ joggere/mountainbikere par-tout altid løbe/køre i
områder (oven i købet helst udenfor stierne), der tydeligt er mærket som
friløbsområder for hunde????
Og hvorfor skaber de sig _altid_ tosset, når der kommer hunde i nærheden af
dem på disse områder???

Fra : Gitte J.L

Dato : 05-06-01 08:07

"Ann K." wrote:

> [...]
> friløbsområder for hunde????
> Og hvorfor skaber de sig _altid_ tosset, når der kommer hunde i nærheden af

Hmmm...nu jogger jeg selv en del (dog ikke i den slags områder da de ikke findes
heromkring) og vil blot lige gøre opmærksom på, at joggere nok lige så dårligt
kan skæres over een kam som hundeejere. Jeg er både jogger, kat-ejer og
hundeelsker....de fleste hundeejere jeg kender er ansvars- og hensynsfulde
mennesker, de fleste katteejere, jeg kender, mister af og til en kat til
trafikken og de fleste joggere jeg kender er mennesker ligesom os...folk der
enten selv holder kat eller hund

Fra : Ann K.

Dato : 05-06-01 15:07

Hejsa.
Gitte skrev:
>vil blot lige gøre opmærksom på, at joggere nok lige så dårligt
kan skæres over een kam som hundeejere.
<> Hæ - præcis hvad jeg prøvede at få frem
Der findes idioter overalt, men det betyder jo ikke at vi alle er idioter!!!

Mvh Ann

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 03-06-01 08:55

> [...]
sige
> nej er som at sige til en nybagt mor at hende barn er grimt. Det gør man

Ville den ikke også holde, hvis man skrev : Af en eller anden grund
synes KATTEejerere altid at netop deres kræ er verdens 8. vidunder og at
sige
nej er som at sige til en nybagt mor at hende barn er grimt. Det gør man
ikke ustraffet. ?? Vi holder vel altid hånden over "vores egne" ??? Og
bliver gal når der bliver sagt noget dårligt om dem ?? Men man behøver jo
ikke sige noget dårligt !! Det er stadig MIT hus; og hvis jeg ikke vil have
hunde inden for mine døre - eller for den sags skyld uopdragende unger, som
genere mine katte - så må det siges.. krig eller ej !!! ( og nej : Jeg har
IKKE selv børn !!! Nok derfor jeg ikke er særlig tolerant over for den slags
væsener !! )

Knus fra Pia og de nu helt raske misser..

--
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Pia : Pia@lihme.com

Fra : N/A

Dato : 03-06-01 12:59

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 03-06-01 12:59

d. 03/06/01 9:54 skrev Pia Lihme Petersen på Pia@Lihme.com i artiklen
9fcq82$ftg$1@news.inet.tele.dk:

> Knus fra Pia og de nu helt raske misser..

Ja? Hurra! Dejligt at høre!
--
Mange hilsner fra Ann R