MS Windows
briani 27239
adgangskoder
Fra : Kajo

Dato : 09-06-05 23:00

Når man trykker OK til at adgangskoder, til diverse websider skal gemmes på
pc'en:
Hvor bliver de så gemt, kan man gå ind og slette/rette de adgangskoder man
har gemt.
Køre Windows xp.

--
mvh kajo

Fra : Repzak

Dato : 09-06-05 23:04

"Kajo" <Fiffi@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> på pc'en:
> Hvor bliver de så gemt, kan man gå ind og slette/rette de adgangskoder man

Internet options -> Content -> Auto complete

Kasper

Fra : Kajo

Dato : 10-06-05 15:11

"Repzak" skrev i en meddelelse

> Internet options -> Content -> Auto complete

Min version er dansk, men hvis det er det rigtige sted jeg har fundet, har
jeg tilsyneladende kun mulighed for at slette alle adgangskoder.
Findes der ikke et sted hvor man selv kan vælge hvilke adgangskoder der skal
slettes.

--
mvh kajo

Fra : Heine Svendsen

Dato : 10-06-05 15:15

Kajo wrote:
> [...]
> jeg tilsyneladende kun mulighed for at slette alle adgangskoder.
> Findes der ikke et sted hvor man selv kan vælge hvilke adgangskoder der skal

Jeg ved ikke, om det er en mulighed for dig, men det nævnte problem
var én af årsagerne til at jeg skiftede til Mozilla Firefox, hvor
man meget let kan redigere de enkelte, gemte passwords.

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Kajo

Dato : 11-06-05 09:21

"Kajo" skrev i en meddelelse
> [...]
> på pc'en:
> Hvor bliver de så gemt, kan man gå ind og slette/rette de adgangskoder man

Har efter en del forsøg selv fundet ud af det, måske kan andre bruge det.
Når jeg på en hjemmeside skal indtaste en adgangskode, klikker jeg i feltet
"Brugernavn", så dukker der en liste frem med gemte brugernavne.
Her lader jeg det brugernavn der skal slettes være markeret og trykker på
delete, og vupti bliver jeg spurgt om jeg vil slette brugernavn og
adgangskode.
Ja det var så simpelt at jeg ikke havde tænkt på den mulighed.

--
mvh kajo