Anbefaling af familievenlig campingplads p~
Fra : Carsten Kring

Dato : 09-06-05 22:10

Hej!

Vi er en familie med to drenge på hhv. 2 1/2 og 5 år.

Jeg er opvokset med campingferie, men som familie har vi ingen erfaring med
det. Vi overvejer derfor at tage på camping i vores ferie i een af ugerne
33, 34, 35. Anni har foreslået at vi tager til Fyn - men vi er åbne for alle
muligheder i landet. Vi bor selv i Silkeborg.

Vi går umiddelbart efter at leje en opstillet campingvogn eller en hytte -
men jeg vil gerne have gode råd om hvilke campingpladser (gerne flere at
vælge imellem) der er værd at interessere sig for.

Her er nogle af de kriterier jeg lige kan komme i tanker om:
- Drengene er endnu ikke de store vandhunde, så en evt. swimming-pool skal
helst være indendørs.
- Vi nyder at gå tur ved stranden allesammen, så en dejlig strand ville også
være fint. Drengene er som alle børn helt tossede med at grave og kaste med
sten.
- En god legeplads er et must, og hvis vi kan komme til at bo lige ved siden
af er det helt i top.

Er der andre ting jeg som uerfaren campist bør lægge vægt på?

Er der mon fastliggere i gruppen, der vil/må leje deres vogn ud til rimelig
pris?

På forhånd tak.

mvh/Carsten

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-06-05 23:00

"Carsten Kring" <cckringremove@thishotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der andre ting jeg som uerfaren campist bør lægge vægt på?
>
> Er der mon fastliggere i gruppen, der vil/må leje deres vogn ud til

Den her kan vist opfylde Jeres ønsker. Ikke den billigste, men kvalitet
koster.
http://www.bogensecamp.dk/

Kurt

Fra : flander60

Dato : 10-06-05 15:28

Eller Børsøre Eventyrcamping - eller Bogense Strand

http://www.bosore.dk/

http://www.bogensecamp.dk/

Flemming
Esbjerg

Fra : phk

Dato : 10-06-05 06:40

> [...]

> kaste med sten.
> - En god legeplads er et must, og hvis vi kan komme til at bo lige ved

Du har ledt efter

http://www.hvidbjerg.dk/v2/dk/welcome/idxwelc.htm

uden at vide det :)

Pladsen er blandt de bedste i Europa, tyske campingblade har i mange år haft
den med på førstepladsen ...

--
Per, Esbjerg
Fjernbetjening komplet til låsning af f.eks. Ford´er

Fra : Ib

Dato : 10-06-05 12:34

Ja de nævnte pladser er ok -MEEEEEEEEEEEN se lige den her

www.jambohav.dk

Den er ligesom de to andre en del af Top Camp

Men Jambohav der ligger ved Saltum og 5 min fra Fårup Sommerland er suveræn
og i top mht facilliteter til børnefamilier kæmpe ny legeplads og med gode
tilbud på igesferier i somerfeiren hvor der er fri adgang til Fårup
Sommerland - uden- det faktisk koster ekstra

god tur hvorhen i nu tager

go sommer

mvh

Ib

Fra : Laursens Bella Camp ~

Dato : 10-06-05 14:25

Du mener vel www.jambo.dk, en rigtig lækker plads, vi var der sidste år,
hvor vi lejede en af deres hytter.

Mvh
Dannie

Fra : P.Christensen

Dato : 11-06-05 17:52

"Laursens Bella Camp 600" <dannie.laursenSLET@jubii.dk> skrev i en
meddelelse news:42a994a8$0$63633$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Du mener vel www.jambo.dk, en rigtig lækker plads, vi var der sidste år,
> [...]
Hej
Hvis vi skal holde os til spørgsmålet om børnevenlige pladser på Fyn , kan
vi jo ikke bruge hverken
Hvidbjerg eller Jambo da de jo som bekendt ligger i jylland.
Jeg kan kun tilslutte mig de allerede nævnte pladser hvoraf Bøsøre nok er
den der er mest egnede,
til et par krudtugler i den alder, da der også er mange sanseindtryk for
børnene der.
Se evt også http://www.hasmarkcamping.dk/ den ejes af de samme ejere som
Bøsøre

--
Hilsen Palle

Fra : phk

Dato : 11-06-05 18:37

"P.Christensen" <pjc@image.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis vi skal holde os til spørgsmålet om børnevenlige pladser på Fyn , kan
> vi jo ikke bruge hverken
> Hvidbjerg eller Jambo da de jo som bekendt ligger i jylland.

Jeg citerer fra det oprindelige indlæg:

> Anni har foreslået at vi tager til Fyn - men vi er åbne for alle
> muligheder i landet. Vi bor selv i Silkeborg

> Se evt også http://www.hasmarkcamping.dk/ den ejes af de samme ejere som
> Bøsøre

Imens kan du se på www.usenet.dk/netikette, hvor du bl.a. kan læse om at
slette den del af brevene du ikke svarer på.

Fra : P.Christensen

Dato : 11-06-05 20:16

> [...]
>

> --
> Per, Esbjerg
> Fjernbetjening komplet til låsning af f.eks. Ford´er

Hej Per
Du har da ret, men det har jeg også
iøvrigt svarede jeg på alle 3 indlæg også det der var toppostet

--
Hilsen Palle

Fra : Pro

Dato : 12-06-05 17:12

www.bogebjerg.dk

Fra : Arne Keller

Dato : 16-06-05 21:07

Pro wrote:
> www.bogebjerg.dk

Helt enig, en af de bedste pladser vi har besøgt gennem vor år som
campister.

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.

Fra : Moster

Dato : 14-06-05 07:45

> [...]
> muligheder i landet. Vi bor selv i Silkeborg.
>

> Jeg vil forslå Hagen Strand Camping som er en dejlig campingplads som
ligger direkte ned til Vejle Fjord. Det er ikke en særlig kendt campingplads
fordi den ikke tidligere har været med i campingunionen, men den har nogle
rigtig gode omgivelser.

For børn er der lejeplads med hoppepude, og ved stranden er der badebro hvor
mange børn fordriver tiden med at fange krabber og den slags. Hvis man er
til gå turer kan man dels gå langs stranden f.eks om til Hvidbjerg som er et
meget særpræget naturområde med store sandklitter og en rigtig god
badestrand. Går man modsat langs fjorden mod Vejle kommer man til et
skovområde hvor der er flere afmærkede stier med oplysningstavler. Og det
skal lige nævnes at der her er meget vildt så man er altid sikker på at møde
vilde dyr.

Pladsen har fornylig skiftet både navn og forpagter, den hed før Tulip
Camping men hedder nu Hagen Strand Camping.De har en hjemmeside men jeg tror
ikke helt den er oppe at køre endnu idet jeg har har hørt at den er lige på
trapperne, eller prøv at ring på tlf. 75959041. Hjemmesiden hedder
www.campinghagenstrand.dk.

Peter

Fra : Steen Larsen

Dato : 14-06-05 08:50

"Moster" <busterlarsen@nospam-ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lige på
> trapperne, eller prøv at ring på tlf. 75959041. Hjemmesiden hedder

Hej Peter

Det er et forkert link du kom med, men det er kun forsiden der er lagt
op endnu. www.hagenstrandcamping.dk

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe