High speed eller standard memory stick pro~
Fra : Kim Eichen

Dato : 09-06-05 21:05

Hej gruppe

Jeg overvejer at købe en SE K750i og vil i den forbindelse høre om jeg skal
anvende High speed eller standard memory stick pro kort til SE K750i?
førstnævnte er dyrest og hvis det ikke har nogen betydning vil det være dumt
at købe den hurtigere og dyrere version.

Mvh Kim

Fra : Henrik Bjerre

Dato : 10-06-05 12:01

Den eneste forskel er jo at det går stærkere når du skal ligge ting over på
kortet!

MVH Henrik

Fra : Tonni Madsen

Dato : 16-06-05 22:03

"Henrik Bjerre" <henrikbjerre@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
newseqe.51$5v3.32@news.get2net.dk...
> Den eneste forskel er jo at det går stærkere når du skal ligge ting over
> på
> kortet!
>
> MVH Henrik

Ja, men kan telefonen udnytte den højere hastighed på kortet ( har et
digital kamera hvor et skift til et high-speed kort ikke udgjorde nogen
ændring what so ever...

Tonni Madsen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 10-06-05 16:12

> [...]
> førstnævnte er dyrest og hvis det ikke har nogen betydning vil det være
> dumt at købe den hurtigere og dyrere version.

Kan den også bruge de gamle Memory Sticks ??

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd