put 'n take midtfyn
Fra : .\(5750\)giller

Dato : 09-06-05 14:06

så har højrupgård gravet deres nye sø eksisterende sø ca 4000m2 ny sø ca
6000m2 der i mellem bliver ca 230 meter flue rende flot tiltag syntes jeg,
de skal efter planen fylde vand i det nye idag, så jeg vil loppe ned og tage
nogle billeder som jeg vil ligge på min hjemmeside senere idag eller i
morgen
så skulle der gerne være klar til fiskeri i det nye fra 1 / 7 glæder mig
--
Hilsen Gilbert

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 12-06-05 23:11

link til siden
http://www.roenhave.dk/hoejrupgaard/
jeg har ikke lige fået komprimeret billederne så i fuld størrelse fylder de
1,2 - 1,5 mb pr stk

--
Hilsen Gilbert