P800 og 256 MB?
Fra : Lars

Dato : 08-06-05 22:41

Dette link fortæller om et 256 MB Memory Stick Duo kort til bl.a.
SonyEricsson P800.

http://sify.com/affiliates/icici/product_detail.php?pid=31581&prodid=13738979

Jeg var ellers sikker på, at P800 kun understøttede op til 128 MB.
Er der nogen, der har erfaringer med 256 MB i en P800?

/Lars

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 08-06-05 23:12

On Wed, 08 Jun 2005 23:40:49 +0200, Lars <larso@spymac.com> wrote:

> [...]
>
>Jeg var ellers sikker på, at P800 kun understøttede op til 128 MB.
>Er der nogen, der har erfaringer med 256 MB i en P800?

Ja - det virker ikke, heller ikke i P900. Max er 128 mb.
P910 kan derimod tage op til 1 GB

Fra : Jens B

Dato : 09-06-05 00:26

"Lars" <larso@spymac.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg var ellers sikker på, at P800 kun understøttede op til 128 MB.
> Er der nogen, der har erfaringer med 256 MB i en P800?

P800 og P900 understøtter kun Memory Stick DUO, og de laves ikke større end
128 MB.
P910 understøtter Memory Stick DUO PRO, og de fås i større kapaciteter end
128 MB.

Så den Memory Stick de sælger, findes slet ikke. Det er helt klart en
fusker-virksomhed. I teksten står der godt nok, at det er en Memory Stick
DUO PRO, og så kunne det godt passe, at den var på 256 MB. Men i så fald
ville den så ikke virke i P800 og P900. Det sjove er, at den Memory Stick de
har på billedet, ikke er en PRO (der står ikke PRO på, og iøvrigt er PRO
ikke blå). Jeg forstørrede billedet lidt op:
http://www.p800.dk/Billeder/fake_ms.jpg og det er tydeligt at se at billedet
er falsk. Læg mærke til at der rundt om alt andet tekst er en sort skygge,
bortset fra 256. Det er tydeligt at 256 MB er indsat i et fotoprogram.

Så det er helt klart nogle hustlere, som ved at der er mange der gerne vil
have 256 MB i deres P800/P900, og derfor forsøger at lokke folk til at
betale for dette produkt som ikke findes. Så jeg vil fraråde dig at bestille
noget hos dem.

Jens

Fra : Lars

Dato : 09-06-05 10:50

"Jens B" <ingen.spam@til.mig> skrev i en meddelelse

> [...]
> have 256 MB i deres P800/P900, og derfor forsøger at lokke folk til at
> betale for dette produkt som ikke findes. Så jeg vil fraråde dig at

Tak for et godt og uddybende svar

/Lars