Linie der kan sendes nyhedsbreve fra?
Fra : Philips

Dato : 08-06-05 22:17

Jeg leder efter en 512 upstream ADSL, som man kan sende nyhedsbreve fra i
stor stil.
Min nuværende udbyder har fonuftigt nok valgt at lukke for port 25 og sat
begrænsning på deres SMTP-server, men jeg vil ret gerne sende en større
bunke mails fra localhost.

Er CC de eneste tilbage eller har TDC nogle produkter der kan?

Fra : Jesper Lund

Dato : 08-06-05 22:23

Philips <a@b.c> wrote:

> [...]
> sende en større bunke mails fra localhost.
>
> Er CC de eneste tilbage eller har TDC nogle produkter der kan?

ADSL med DHCP (almindelig bredbånd til private) og fast IP hos TDC. Port
25 er åben for udgående trafik i dette tilfælde.

--
Jesper Lund

Fra : Rasmus Trenskow

Dato : 08-06-05 22:28

Philips wrote:
> [...]
> bunke mails fra localhost.
>
> Er CC de eneste tilbage eller har TDC nogle produkter der kan?

Har din nuværende udbyder ikke en smarthost som du skal sætte din server
op til når du sender nyhedsbreve ud. Jeg ved at tele2 og stofa her det.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 09-06-05 09:30

> sat begrænsning på deres SMTP-server

Tele2?

Så bare bed om at få den fjernet, det har jeg gjort...

Eller _hvor_ store mængder tænker du på?

2-3000 indenfor 20 minutter går da i hvert fald okay....

At deres SMTP så er i en masse blacklists er så en anden sag

--
Michael
http://vindenand.dk/catalog/ - kig forbi!!

Fra : Rasmus Trenskow

Dato : 09-06-05 09:52

Michael Kjærsgård wrote:

> [...]
>
> 2-3000 indenfor 20 minutter går da i hvert fald okay....
>
> At deres SMTP så er i en masse blacklists er så en anden sag

hvis i sætter jeres egen mailserver op, så skulle det være en smal sag
at bruge deres smarthost til at sende så store mængder mails. Jeg har
ikke hørt om der skulle være begrænsninger på deres smarthost. Nogen der
ved om der er det?

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 09-06-05 10:04

> [...]
> at bruge deres smarthost til at sende så store mængder mails. Jeg har
> ikke hørt om der skulle være begrænsninger på deres smarthost. Nogen der

Indtil jeg bad om at få den fjernet kunne jeg kun sende 50 mails
indenfor x-tidsrum.

-og hvad jeg har forstået ud fra en intern T2-gruppe er det stadig sådan
for andre kunder.

Fra : Rasmus Trenskow

Dato : 09-06-05 10:10

Michael Kjærsgård wrote:

> Indtil jeg bad om at få den fjernet kunne jeg kun sende 50 mails
> indenfor x-tidsrum.
>
> -og hvad jeg har forstået ud fra en intern T2-gruppe er det stadig sådan
> for andre kunder.

nårh, ok.. så blev man det klogere idag..

Fra : Thomas Hygum

Dato : 10-06-05 08:02

Intern T2-gruppe, det lyder spændende, hvor er den?

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 10-06-05 12:28

Thomas Hygum wrote:
> Intern T2-gruppe, det lyder spændende, hvor er den?

f.eks. tele2.adsl.generel eller tele2.adsl.teknik

Fra : Thomas O. Thomsen

Dato : 09-06-05 20:12

> Er CC de eneste tilbage eller har TDC nogle produkter der kan?

TDC har vel stadig Bredbånd Professionel med et fast statisk IPnet.
Det har de vel ikke lukket noget for.

/Thomas

Fra : J

Dato : 09-06-05 21:20

Thomas O. Thomsen wrote:

> TDC har vel stadig Bredbånd Professionel med et fast statisk IPnet.
> Det har de vel ikke lukket noget for.

Det har TDC og hvis man beder om alt åbnet, så er det det man får.

/Jan