Har dummet mig, slettet flere php filer me~
Fra : Fleischer

Dato : 08-06-05 18:56

Kan lige så godt indrømme, jeg har dummet mig meget.

Men lad os nu se fremad. Har slettet vigtige php filer og tvivler på freebsd
kan recover dem igen. Dumme windows brugere, vi er forkælede.

Har slettet .../lib/php og php.ini og nogle andre php filer.

Min php installation skete i forbindelse med installationen af IMP og derfor
er jeg ikke sikker på hvilken port jeg kan bruge og om jeg blot kan lave en
"reinstall".

Har prøvet at lave en "pkg_delete php4......." men der er cirka 40 pakker
som er afhængige af netop den installation, hvilket jo også er klart nok.

Har prøvet at "deinstall" IMP, men som frygtet fjerner den ikke alle andre
pakke den installerede. Den vil så heller ikke installere igen, da den jo nu
mangler php filerne.

Som I nok har gættet nu er jeg meget ny i BSD øjemed, håber på jeres
forståelse.

Al hjælp er velkommen.

/Nikolaj

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 20-07-05 17:29

> Men lad os nu se fremad. Har slettet vigtige php filer og tvivler på
> freebsd kan recover dem igen. Dumme windows brugere, vi er forkælede.
>
> Har slettet .../lib/php og php.ini og nogle andre php filer.

Skriv istedet i dk.edb.system.unix, de kan hjælpe dig... Det her har ikke
noget med sproget PHP at gøre...

--
Martin Kaltoft