Arrownet (A+) trådløst bredbånd
Fra : Brian Lund

Dato : 08-06-05 17:10

Vi har netop igår fået vores trådløse bredbåndsforbindelse (FWA) til at
køre, det er en 1024/512 forbindelse (249/md) og det kører faktisk meget
godt, jeg spiller ikke så mange spil, men jeg har da prøvet med Planetside
hvor pingtiderne ser acceptable ud 50-80 ms!
Download hastighederne ligger også rimeligt godt med knapt 120 kB/s ned og
60 kB/s op.

Der var lidt problemer med at få det til at køre, først havde Arrownet glemt
at sende et kabel med vi skulle bruge, derefter virkede det stadigt ikke, så
en teknikker var ude og se på sagen hvorefter han byttede antennen ud, og
straks efter kørte det. Vi skrev til arrownet og fik udsat betalingen så den
først gælder fra igår og vi dermed ikke betaler for den tid hvor nettet ikke
har virket! - Det har dog været svært/umuligt at komme igennem på telefonen,
men mails er de rimelige til at besvare...

Brian