websteder icon ie6?
Fra : Grunt

Dato : 08-06-05 15:21

I IE kan man se visse websteders icon når man åbner foretrukne.
Men de er erstattet af IE icon'et.
Hvordan får man webstedernes icon tilbage ?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-06-05 16:19

Grunt skrev:

>I IE kan man se visse websteders icon når man åbner foretrukne.
>Men de er erstattet af IE icon'et.

De bliver slettet når mildertidige internetfiler tømmes.

Med FavORG fra PC Magazine kan du bevare ikonerne:
http://www.pctipp.ch/helpdesk/kummerkasten/archiv/internet/23705.asp
Direkte download:
http://www.pctip.ch/library/downloads/dl.asp?id=1840
(zipfil, 496 KB)
Hvis du vil læse om programmet før du installerer, så er der en
god readmefil med.
--
Knud

Fra : Grunt

Dato : 08-06-05 18:14

On Wed, 08 Jun 2005 17:18:40 +0200, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:
in dk.edb.internet.software.browser

>De bliver slettet når mildertidige internetfiler tømmes.

Aha, ja det har jeg selv bedt explore om, så det skal jeg så lade være med så de
ikke forsvinder i fremtiden.

> [...]
>(zipfil, 496 KB)
>Hvis du vil læse om programmet før du installerer, så er der en

Ja, det var rart at få et bedre udseende på foretrukne.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-06-05 19:14

Grunt skrev:

>Aha, ja det har jeg selv bedt explore om, så det skal jeg så lade være med så de
>ikke forsvinder i fremtiden.

Du bør nu tømme den regelmæssigt, for hvis den bliver for stor,
så begynder IE at opføre sig »mærkeligt (kan kun gemme som
unavngiven.bmp, ikke vise sidens kildekode f.eks.)

Men har du installeret det program, så forsvinder de ikke, når du
tømmer midlertidige internetfiler.
--
Knud

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-06-05 09:26

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Du bør nu tømme den regelmæssigt, for hvis den bliver for stor,
> så begynder IE at opføre sig »mærkeligt

Man kan bare sætte maksstørrelsen på cachen til ca. 30 MB - så skulle
der ikke opstå problemer.

--
Jens Gyldenkærne Clausen