MS Windows
briani 27239
driver mangler "msinet.ocx" XP Home
Fra : jama

Dato : 08-06-05 14:06

Denne meddelelse kommer frem efter opstart,har været i Reg.basen og søge
"msinet.ocx"

og fundet en fil jeg slettede,men meddelelsen dukker stadig op efter
start.Hvad er det for et program, er det Microsoft?

MVH.Jama

Fra : John

Dato : 08-06-05 14:50

"jama" skrev i en meddelelse

> Denne meddelelse kommer frem efter opstart

http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=5169

Mvh John

Fra : ///M

Dato : 08-06-05 14:56

"jama" <nonspam@mail.com> wrote in message
> [...]
>
> og fundet en fil jeg slettede,men meddelelsen dukker stadig op efter
> start.Hvad er det for et program, er det Microsoft?

Det er Internet Explorer eller rettere en del-komponent af den. Der er altså
ingen filer i Reg.Basen, så specificer lige om du har slettet en nøgle (key)
i Reg.Basen eller filen som nøglen henviste til...? Filen er ikke farlig,
hvis det er årsagen til at du vil af med.

--
///M

Fra : jama

Dato : 09-06-05 06:54

"///M" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i Reg.Basen eller filen som nøglen henviste til...? Filen er ikke farlig,
> hvis det er årsagen til at du vil af med.

Det var nøgle til progr.Jeg var hos en kammerat,for at rep. hans XP Home,og
det var her han sagde,at han var sur over den kom efter opstart,men tak.
MVH. Jama

Fra : Ole C

Dato : 08-06-05 16:08

jama skrev blandt andet:

> Denne meddelelse kommer frem efter opstart,har været i Reg.basen og
> søge "msinet.ocx" og fundet en fil jeg slettede,

Dristigt!

> men meddelelsen dukker stadig op
> efter start.Hvad er det for et program, er det Microsoft?

msinet.ocx er en systemfil - som skal ligge i mappen System32 i din Windows.

--
vh
Ole C

Fra : jama

Dato : 09-06-05 06:49

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Dristigt!

> msinet.ocx er en systemfil - som skal ligge i mappen System32 i din
> [...]

Jeg takker mange gange for Jeres svar og tager det til efterretning.

MVH.Jama