Batteri til mus
Fra : Ukendt

Dato : 08-06-05 09:04

Hej

Jeg er den glade ejer af et Logitech MX 700 keyboard+mus. Det er jeg
egentlig rigtig glad for, MEN batterierne i musen var blevet noget dårlige,
så jeg købte nogen nye (2100mAh) i biltema. Det er et par måneder siden og
det fungerer bare ikke godt. I morges var musen helt opladet (den lyses
konstant grøn) og efter ½ times brug er den begyndt at blinke rødt
Nu er spørgsmålet - er det batterierne fra Biltema eller skal jeg på udkig
efter et nyt sæt?
Hvis jeg skal det, er der så et tilsvarende - eller bedre?

Mvh Tommy

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 08-06-05 12:50

"TBJ" <bruus [snabela] os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter et nyt sæt?
> Hvis jeg skal det, er der så et tilsvarende - eller bedre?

Jeg ville forsøge at finde nogen med data svarende til orginale:
Nickel Metal Hybride (NiMH) 1,2V 1800mAh

Fra : Anders Pedersen

Dato : 08-06-05 22:08

On Wed, 8 Jun 2005 10:04:13 +0200, TBJ wrote:

> [...]
> efter et nyt sæt?
> Hvis jeg skal det, er der så et tilsvarende - eller bedre?

Har du prøvet at lade batterierne om i en ekstern lader
Samt teste de batterier der er ladet op med musen om de er ladet op.

Hvordan kører musen på almindelige batterier

--
Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen