A.Viejitas - hvide pletter
Fra : HKN

Dato : 07-06-05 22:21

Hej,

Jeg har postet et billede i dk.binaer af min A. Viejitas, som har fået nogle
underlige hvide pletter. Den har haft dem i en uges tid nu, og ingen af de
andre fisk har fået lignende pletter. Desuden er de relativt store (på
størrelse m. et stoppenålshoved), så det er ikke fiskedræber. Hvad kan det
være?

Mvh
Henrik

Fra : HKN

Dato : 07-06-05 22:35

"HKN" <mabehemaREMOVE@THIStdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> af de andre fisk har fået lignende pletter. Desuden er de relativt store
> (på størrelse m. et stoppenålshoved), så det er ikke fiskedræber. Hvad

Skal jeg prøve med salt? Hvor meget?

It has removed 78 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Alexia

Dato : 10-06-05 16:55

Hader at man ikke kan se billeder binaer efter 1 dag grr... kan du evt poste
billedet på nettet eller lign?