NOKIA 6230: koden på mit MMC kort / 256 Mb~
Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 07-06-05 21:38

Min Nokia 6230 er netop software updateret. Men nu spørger den pludselig om
koden på mit MMC kort / 256 Mb.. Øh? Hvad søren kan den være?

Hvordan kommer jeg omkring dette?

/ Thomas

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 08-06-05 21:38

ti 07 jun 2005 10:37:56p satte Thomas Jacobsen sig på en taburet og
skrev følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Min Nokia 6230 er netop software updateret. Men nu spørger den
> pludselig om koden på mit MMC kort / 256 Mb.. Øh? Hvad søren kan den
> være?
>
> Hvordan kommer jeg omkring dette?

Jeg kender ikke telefonen selv men her er da noglæe forslag som du kan
prøve.

1) Kan det tænkes at det er sikkerhedskoden den spørger efter (standard
12345 på Nokiatelefoner)

2) Hvis ikke ovcenståedende hjælper så kan du prøve at anskaffe en
kortlæser der kan tage mmc-kortet. De koster få hundrede kroner og er
iøvrigt en god inverstering under alle omstændigheder. Hvis ikke du har
noget vigtigt på kortet kan du forsøge at formatere kortet fra din
computer. Det gøres på præcis samme måde som hvis du vil formatere en
floppydisk blot skal man vælge drevet der repræssenterer kortlæseren.
Hvis der er flere drev skal du finde ud af hvilket eet der er mmc-kortet
og det er så fra dette drev du skal vælge formatér hvis du er
windowsbruger.

Steven.

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 09-06-05 23:57

Steven Nybo Andersen wrote:
> [...]
> Hvis der er flere drev skal du finde ud af hvilket eet der er
> mmc-kortet og det er så fra dette drev du skal vælge formatér hvis du

Jeg har idag prøvet begge af dine udmærkede forslag, men intet virker!

/ Thomas