Boote fra et flashram kort?
Fra : Michael Friis

Dato : 07-06-05 20:38

Kan man på en eller anden måde boote fra en USB kortlæser med et flashram
kort i?
Altså i stedet for diskettedrev.

Fra : Klaus Petersen

Dato : 07-06-05 21:11

> Kan man på en eller anden måde boote fra en USB kortlæser med et flashram
> kort i?
> Altså i stedet for diskettedrev.

Du kan boote fra en usb stick - så mon ikke du kan fra kortlæseren også.

Det var for mig lidt tricky at finde et program, der kunne formatere den så
det virkede. Jeg mener at jeg endte op med dette her program
(http://h18007.www1.hp.com/support/files/hpcpqdt/us/download/20306.html).

Fra : Michael Friis

Dato : 08-06-05 12:15

Nu har jeg prøvet alt (tror jeg)
Har fundet ud af at mit 4 år gamle bundkort (ABIT KR7A) ikke understøtter
boot fra USB

Men tak for linket. Det kan jeg bruge, når jeg engang køber et nyt MB.

Michael