Hvordan checkes om der er gæld i campingvo~
Fra : Carl Larsen

Dato : 07-06-05 20:11

Jeg vil købe en vogn privat, men vil gerne være sikker på at
campingvognen er gældsfri. Kan nogen henvise til en procedure?

--
Hilsen Carl

Fra : Sparvath [8210]

Dato : 07-06-05 21:53

"Carl Larsen" <cl_news@wingmargin.com> skrev i en meddelelse
> Jeg vil købe en vogn privat, men vil gerne være sikker på at
> campingvognen er gældsfri. Kan nogen henvise til en procedure?

Hej Carl, du skal have serienummeret på vognen og så skal du checke den på
www.bilbogen.dk som er en del af Statstidende.
Er den ikke der skulle du være sikker.

ivan, århus v

Fra : Carl Larsen

Dato : 08-06-05 03:45

Men er der noget med at der skal gå nogle dage fra handelen, idet
sælger i sidste øjeblik kan belåne vognen, således at registreringen
og informationen om belåningen først finder sted efter handelen.

Hvordan håndteres denne sitiation?

--
Hilsen Carl

Fra : Sparvath [8210]

Dato : 08-06-05 06:52

> [...]
> sælger i sidste øjeblik kan belåne vognen, således at registreringen
> og informationen om belåningen først finder sted efter handelen.

UPS, det ved jeg ikke - det ligner vel bedrageri ?
Hvis du er i tvivl om, hvorvidt du kan stole på manden, skal du nok lade
være. Så kan der jo være så mange ANDRE ting, der ikke er iorden.

ivan, århus

Fra : Carl Larsen

Dato : 08-06-05 21:58

Det er vel de mest tillidsvækkende, som man ikke skal stole på?

--
Hilsen Carl