Er dette et firma, man kan tage seriøst?
Fra : mtc

Dato : 07-06-05 18:01

Hej,

Så en annonce i et beboerblad, er der nogen der kender noget til dem eller
ved hvad det er de har lavet, eller kan sige om dette ser seriøst ud

Har fundet et link
http://www.ippc.dk/

Fra : J

Dato : 07-06-05 18:53

mtc wrote:
> Hej,
>
> Så en annonce i et beboerblad, er der nogen der kender noget til dem eller
> ved hvad det er de har lavet, eller kan sige om dette ser seriøst ud

Man kan undre sig over hvorfor firmaet har en privat TDC-ADSL og står
med 0 ansatte på CVR-registreret.

/Jan

Fra : mtc

Dato : 11-06-05 12:03

Ja jeg har også prøvet at bruge google,
adresser og tlf. nr. og hvad man kan finde og ikke finde på firmaet,
siger mig vist også ,at det ikke er det firma vores andelsforening skal
bruge tid på.

Tak for svarene.

Fra : Henning

Dato : 07-06-05 18:47

On Tue, 7 Jun 2005 19:01:19 +0200, "mtc" <mc@z.dk> wrote:

> [...]
>
>Så en annonce i et beboerblad, er der nogen der kender noget til dem eller
>ved hvad det er de har lavet, eller kan sige om dette ser seriøst ud

Jeg har aldrig hørt om dem, men umiddelbart ser priserne lovende ud i
forhold til Dansk Bredbånd og ComX. Der står ikke noget om
opstartspriser?

Henning
hsb(at)image.dk