php chat
Fra : christian

Dato : 07-06-05 17:21

Hej, jeg opretede lige en php chat på min html hjemmeside
www.christian.frac.dk , men når man trykker på linket kommer den
godt nok frem, men jeg ville gerne have at menu linien og alt det
andet er der så det bare står på midten, men da jeg prøvede det
kunne jeg ikke, jeg ved ikke om jeg gjorde det rigtigt, altså jeg
tog bare og lagde scriptet imellem så dan det skulle være der i
midten, men så kunne man ikke se chatten. Er det fordi man ikke
kan blande php og html sammen, eller er det bare mig der gør det
helt forkert?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-06-05 19:35

christian skrev:

>Hej, jeg opretede lige en php chat på min html hjemmeside
>www.christian.frac.dk , men når man trykker på linket kommer den
>godt nok frem,

Kom med det rigtige link.
--
Knud

Fra : christian

Dato : 07-06-05 19:46

> Kom med det rigtige link.
> --
> Knud
> Topposter du svar, så ryger du på min ignoreringsliste.
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Mener du direkte til chaten, for så er den da lige her:
http://www.christian.frac.dk/blab/index.php

Fra : Hero of Time

Dato : 09-06-05 12:08

christian wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> Mener du direkte til chaten, for så er den da lige her:
> http://www.christian.frac.dk/blab/index.php

> - Pædagogiske tutorials på dansk
> - Kom godt i gang med koderne

HVor fik du den Chat?