On Fri, 10 Jun 2005 15:45:29 +0200, Dennis <usenet@mandril.dk> wrote:
> Thomas Hansen wrote:
>
>> Hold jer fra Greendata de er nogle svin når det kommer til RMA sager.
>> Magen til uforskammet og uhøflig servis skal man lede længe efter.
>> Det kan godt være de er billige. Men så ved I hvorfor.
>
> Den opfattelse har jeg nu ikke fået. Har haft en enkelt RMA med dem, og
> det gik fint.
>
> Derimod kan jeg sige det om SHG.dk, de er nogle svin m.h.t. RMA. Kender
> flere, incl. mig selv, som har købt noget hos dem. Og de nægter næsten,
> at gøre noget ved problemet. Og det er ikke bare sket en enkelt gang,
> kan nu tælle 6-7 stykker i min omgangskreds....
>
>
> /Dennis
Hej
Det kan jeg også godt tilslutte mig. På rma er SHG og Greendata meget ens.
Men SHG bryder da trodsalt ikke loven igen og igen. De er sløve i røven
men svjv bryder de ikke bevist loven. De trækker den bare lige til stregen.
Min egen historie med Green er at jeg havde købt en dyr Razor mus hos den.
Den havde dårlige knapper lige fra starten, men jeg brugte den aligevel
fordi jeg ikke kunne undvære en mus. Efter 14 måneder gik den helt kaput
og jeg måtte sende den ind. De erkendte at musne var defekt. Men problemet
var et prisen på musen i de 14 måneder var mere end halveret. De ville kun
creditere min det de kaldte dagsprisen. De ville ikke give mig en ny mus
fordi de ikke førte min mus mere, og selvom jeg tilbød at de bare kunne
give mig en anden highend mus insisterede de på at creditere mig
"dagsprisen". Deres definition af dagsprisen var mindste pris på edbpriser
uden porto.
Jeg fortalte min historie på flere online forumer hvor flere andre havde
haft sammen oplevelse med Green. Bl.a. med grafikkort og cpuer. Tiltrods
for at jeg henviste til deværse paragraffer i købeloven var Green ikke til
at tale med.
/Thomas