Medie afspiller
Fra : Mikael N?rrelund And~

Dato : 07-06-05 10:41

Hej i gruppen,

har nogen af Jer erfaring med disse medie afspillere som div. firmaer
tilbyder i flæng?

Jeg tænker på produkter som disse:
DLink: http://kortlink.dk/u3p
Linksys: http://kortlink.dk/u3r
Pinnacle: http://kortlink.dk/u3t

Vi skal snart flytte og jeg overvejer at investere i sådan en fyr, det
kan lette fremvisningen af billeder, afspilningen af videofiler og
musik gevaldigt idet PCen kommer til at stå på førstesalen og TV og
anlæg i stuen.

Jeg skal bruge den til førnævnte samt den må gerne kunne afspille
netradio og det ville være fedt hvis den kunne programmere PCen til at
optage TV programmer (jeg har ikke TV kort endnu!).

Jeg har ladet mig fortælle, at Pinnacles er gevaldig god til disse
ting. Den skulle dog være lidt lang tid om at loade...

Har nogen af Jer erfaringer med disse eller lignende produkter?
- Jeg ønsker jo ikke at købe katten i sækken.

Jeg har endnu ikke besluttet om det skal fungere via kablet eller
trådløst netværk, hvis det har betydning.

Den skal selvfølgelig kunne afspiller så mange formater som muligt,
dvs. BMP, JPG, GIF, TIF, AVI, MPG (1,2 og 4), DivX, WMV, MP3, WMA osv.

Håber på I ved mere om dette end jeg, på forhånd mange tak.

Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 14-06-05 20:46

Mikael N?rrelund Andersen wrote:
> Jeg tænker på produkter som disse:
> DLink: http://kortlink.dk/u3p
> Linksys: http://kortlink.dk/u3r
> Pinnacle: http://kortlink.dk/u3t

Jeg har nu forsøgt mig, ved at invistere i en Amitech HomeLink TV-R og
skriver her med mine erfaringer.
http://www.amitech.dk/includes/webprodukt/eHome/HomeLink/index.asp

--
Mvh.