Mobil tlf til svagtseende, hvilken??
Fra : Rea721

Dato : 07-06-05 14:05

Hej Gruppe

Jeg ønsker hjælp/ forslag eller link til en ny mobilos til min svagtseende
mor.

Eneste krav er at den skal-

- være uden abbonement.
- tydelige taster / display.
- nem at betjene.

Alle andre funktioner som vi andre elsker er uden betydning, hun bruger dem
ikke alligevel....det eneste hun har brug for er at ringe, og modtage
opkald. Nogen forslag ???

--
Rea721 AKA Leon Andrea
Vil du være pilot?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-06-05 14:31

Rea721 skrev:

>Nogen forslag ???

at prøve at spørge i dk.teknik.telefoni.mobil

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Rea721

Dato : 07-06-05 15:31

I news:xn0e37wlxdbo0k000@dtext01.news.tele.dk
skrev Ivan V. Klattrup følgende tekst:

> at prøve at spørge i dk.teknik.telefoni.mobil

Ja, den overså jeg i farten, men det er S** heller ikke nemt når man ikke
retter en overgruppes "emne" når der oprettes en undergruppe...men det høre
vist ikke til her.

dk.teknik.telefoni Telefoni af alle slags, fastnet og mobil.

Jeg tøffer over i mobilos gruppen :)