Måske lidt hjælp til TDC
Fra : Brian Bjerg

Dato : 01-06-01 17:59

Hej Alle.

Jeg bestilte bredbånd for ca. 2 uger siden. De lovede at sende en ordre kopi
men den kom aldrig. Jeg ringede til dem og de fortalte at alle ordre blev
sendt ud d. 6-10. juni men min forbindelse var klar nu.
"Uden ordre, ingen kasse (adsl modem + filter). Hmm. Det kan jeg ikke leve
med." tænkte jeg.
Jeg tog hen til telebutikken i City2 (Høje Tåstrup) som har de kasser og
sagde at de havde "glemt" at sende mig min kasse. Han kikkede på sin pc og
kunne se min ordre og 1 min. efter fik jeg en kasse hvis jeg lovede ikke at
modtage den som blev sendt.

Nu sidder jeg og køre ADSL. Juhuu.

Jeg håber det kan hjælpe jer.

VH
Brian

Fra : Nikolaj K

Dato : 01-06-01 18:44

"> Nu sidder jeg og køre ADSL. Juhuu.

> Jeg håber det kan hjælpe jer.

Det kan det i hvert fald - tusind tak for det.

Med venlig hilsen
Nikolaj

Fra : Steff Houlberg

Dato : 02-06-01 09:16

"Brian Bjerg" <Brian.Bjerg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men den kom aldrig. Jeg ringede til dem og de fortalte at alle ordre blev
> sendt ud d. 6-10. juni men min forbindelse var klar nu.
[KLIP..]
> Jeg håber det kan hjælpe jer.
>
> VH
> Brian

Jeg troede lige jeg hørte ind under den samme kategori som dig Brian, så jeg
ringede lige og spurgte om hvor min ordrebekræftelse blev af. Jeg bestilte
også for ca 2 uger siden.

Det viste sig så at jeg var røget i samme situation som mange andre i denne
nyhedsgrupe gennem tiden. Min ordre var ikke i systemet! Det var min hjerne
nok ca 5% forberedt på så jeg tager det ikke så tungt. Jeg er blot
forbløffet over at det kan lade sig gøre at have SÅ lidt styr på ens kunder.
Nu håber jeg denne ordre bliver gemt et eller andet sted i Thy Data Center

MVH Steff, der glæder sig til bræbåm.