Hvor stor en HD'er kan et Pentium Pro bund~
Fra : Karsten Borchers

Dato : 01-06-01 17:48

Hvor stor en harddisk kan et Pentium Pro motherboard tage ?
Kender ikke navn på bundkort.

Hvilket chipsæt sidder der (typisk) på et Pentium Pro board ?

Karsten Borchers

(ups der var lidt kludder i min dato, så den er også postet under den 30 Maj
;)

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 01-06-01 18:50

Karsten Borchers skrev...

>Hvor stor en harddisk kan et Pentium Pro motherboard tage ?
>Kender ikke navn på bundkort.

Umuligt at sige noget somhelst fornuftigt om.

>Hvilket chipsæt sidder der (typisk) på et Pentium Pro board ?

FX eller LX. LX er at foretrække da det bl.a. understøtter UDMA og SDRAM.

På serverboards sidder der typisk GX chipset.

--
kent Oldhoj - Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Karsten Borchers

Dato : 02-06-01 00:46

Ok takker...
Må lige finde ud af hvilket bundkort der sidder i maskinen ;)

Borchers