SE K300i og sms
Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 06-06-05 19:12

Hej gruppe,
jeg overvejer at investere i en SE K300i, da man kan få den til ret
fornuftige penge. Men jeg kan ikke lade være med at tøve - jeg har tidlige
haft en SE T200, hvor det gik sindsygt langsomt at skrive sms'er - når jeg
skrev en besked, kom jeg hurtigt lang foran det der dukkede op på skærmen,
hvilket betød mange stavefejl. Jeg har netop også prøvet en vens (nye)
630'er, som har det samme problem.

Er dette stadigvæk et problem med K300i?

Jakob

Fra : Per Olsen

Dato : 06-06-05 21:47

"Jakob Medgyesi" <pope.jakob@gmail.com> skrev
> [...]
> 630'er, som har det samme problem.
>
> Er dette stadigvæk et problem med K300i?

Hej.

Jeg kan også sagtens skrive meget hurtig, hvis det er ok at lave stavefejl

Ikke helt de samme telefoner, men:

Jeg havde en SE T310 og har nu en SE K500i.
Jeg synes at SE K500i'eren er hurtigere end SE T310'eren.

Pe®=s1

Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 07-06-05 08:56

> Jeg kan også sagtens skrive meget hurtig, hvis det er ok at lave stavefejl

:)

> Ikke helt de samme telefoner, men:
>
> Jeg havde en SE T310 og har nu en SE K500i.
> Jeg synes at SE K500i'eren er hurtigere end SE T310'eren.

Det lyder betryggende, kan være at jeg bare burde gå ind i en butik og høre
om jeg kan prøve den.

Jakob

Fra : Mikkel Westh

Dato : 07-06-05 16:49

"Jakob Medgyesi" <pope.jakob@gmail.com> wrote in message

> Det lyder betryggende, kan være at jeg bare burde gå ind i en butik og
> høre om jeg kan prøve den.

Det ville jeg anbefale dig at gøre, da man ikke altid får noget konkret svar
i anmeldelser og newsgroups, da hastighed er et spørgsmål om smag og behag.

Jeg har selv haft en T310, som var umådelig langsom, det samme var T610. Min
nuværende T630 er noget hurtigere, men stadig ikke så hurtig som jeg vil
have det (den er ikke så langsom, som de andre T630'ere, jeg har prøvet).
Min Z1010 er dog stadig toppen, der går det altid hurtigt, og der er aldrig
slinger i valsen. Jeg ved dog ikke om andre mobiler fra S/E er ligeså
hurtige.

Men prøv den i en butik.

Mvh. Mikkel