Byt mellem Sony Ericsson T610 og Nokia 622~
Fra : Skindbeni

Dato : 06-06-05 13:38

Hej.

Jeg har en Sony Ericsson T610, men har længe gerne villet have en Nokia. En
kammerat har en Nokia 6220 og vil gerne bytte lige over, da hans ikke har
bluetooth, som han gerne vil have. Jeg har dog ikke en eneste gang haft brug
for mit bluetooth, men...

Vil det derudover være et godt eller dårligt bytte for mig?

Fra : Skindbeni

Dato : 06-06-05 18:16

"Skindbeni" <ms1@FJERNDETTEskindbeni.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> brug
> for mit bluetooth, men...
>
> Vil det derudover være et godt eller dårligt bytte for mig?

Det er ikke for at lyde utålmodig, men selv små hurtige input vil jeg her
være glad for, da jeg har lovet min kammerat et hurtigt svar (læs: i dag
eller i morgen tirsdag). Og jeg farer altid vild i mobil junglen.

Jeg er ikke så krævende, hvad mobiler angår, men jeg ønsker ikke at gå ti
lnoget, hvor jeg "generelt" er dårligere stillet.

På forhånd tak.

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 06-06-05 18:29

> [...]
brug
> for mit bluetooth, men...
>
> Vil det derudover være et godt eller dårligt bytte for mig?

Nokia 6220 er formentligt en af de dårligste telefoner Nokia nogensinde har
lavet. Du vil være langt bedre tjent med at beholde din T610.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-05 19:41

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> har
> lavet. Du vil være langt bedre tjent med at beholde din T610.

Ved nu ikke, om den er direkte ringe. Den lyder i mine ører da okay på
http://www.nokia.dk/phones/6220/

Fra : Skindbeni

Dato : 06-06-05 21:09

> [...]

> har
> lavet. Du vil være langt bedre tjent med at beholde din T610.

Hej og tak for dit svar.

Har du mulighed for at uddybe lidt - er det telefonens kvalitet, der er
dårlig eller er det manglende funktioner og muligheder (fx ingen bluetooth
osv), eller er det enkelte / specielle funktioner, der fungerer dårligt og
trækker karakteren ned (fx dårligt kamera osv.)? (eller?)

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 07-06-05 07:23

> [...]
> osv), eller er det enkelte / specielle funktioner, der fungerer dårligt og
> trækker karakteren ned (fx dårligt kamera osv.)? (eller?)

Den har de nødvendinge funktioner, men har generelt lidt softwareproblemer
og er dårlig i brug. T610 er en langt mere stabil telefon.

Fra : Skindbeni

Dato : 08-06-05 15:07

> Den har de nødvendinge funktioner, men har generelt lidt softwareproblemer
> og er dårlig i brug. T610 er en langt mere stabil telefon.

Okay. For at komme lidt videre, vil jeg høre, om jeg vil være bedre stillet
med eksempelvis en Nokia 6610i, som jeg også kan få byttet mig til mod en
lille pris