N6230 vs. N6230i
Fra : Jakob

Dato : 04-06-05 22:50

Hej!

Er der nogen af jer der har investeret i den nye 6230i? Måske som afløser
for den gamle 6230?
Hvad får jeg ud af af skifte? Et bedre kamera og en bedre skærm (?) har jeg
læst. Findes der billeder taget med 6230i et sted?
Ellers er der vel ikke den store forskel i det daglige, eller hvad?

Den frister jo lidt må jeg sige...

--
Hilsen Jakob

Fra : Jakob

Dato : 05-06-05 00:05

> Hvad får jeg ud af af skifte?

Øh, jeg var vist lidt hurtig med mit spørgsmål... Har Googlet mig lidt
tilbage i gruppen hér og fundet lidt.

Men det andet spørgsmål gælder stadig:
> Findes der billeder taget med 6230i et sted?

Jeg kunne godt tænke mig at se et billede eller to taget med 6230i. Kan i
hjælpe?

--
Hilsen Jakob

Fra : Dennis [9440]

Dato : 05-06-05 09:43

Jeg har købt en 6230i, rigtig fin telefon, og displayet er rigtig kanon, og
det samme er billederne der er taget med kameraet.... rigtig fedt med temaer
og den dejlige navi tast... den virker sgu...

Skriv hvis der er noget speciuelt du vil vide...

Dennis

Fra : Jakob

Dato : 05-06-05 10:08

> Skriv hvis der er noget speciuelt du vil vide...

Tak, kan du ikke tage et par billeder og lægge dem et sted (f.eks.
dk.binaer) eller maile dem til mig? Jeg er meget interesseret i at se
kvaliteten på dem.

--
Hilsen Jakob griffel (snabela) privat.dk

Fra : Kim Kristensen

Dato : 05-06-05 10:13

> [...]
> kvaliteten på dem.
>
> --
> Hilsen Jakob griffel (snabela) privat.dk

Hvorfor kigger du ikke bare på det link jeg har postet, der er test af bege
telefoner samt billeder, video osv. fra begge.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Jakob

Dato : 05-06-05 10:33

> Hvorfor kigger du ikke bare på det link jeg har postet, der er test af
> bege
> telefoner samt billeder, video osv. fra begge.

Øh, jeg kigger lige igen - lidt nærmere denne gang...

--
Hilsen Jakob

Fra : Jakob

Dato : 05-06-05 11:11

> Øh, jeg kigger lige igen - lidt nærmere denne gang...

- Fundet... der var jeg vist lidt for hurtig.

Jeg synes det er svært at bedømme. De tager jo begge to flotte billeder,
Nokia's er nok lidt mørkere, men selve optikken ser da ud til at være ens på
dem begge.

Jeg så forresten en mobil med Zeiss-optik på min ferie i berlin i sidste
uge, men jeg lagde ikke mærke til fabrikanten. Ved du hvem der kunne bruge
rigtig Zeiss-optik til linsen?

--
Hilsen Jakob

Fra : Zulu

Dato : 05-06-05 18:01

Jakob wrote:

> [...]
> sidste uge, men jeg lagde ikke mærke til fabrikanten. Ved du hvem der
> kunne bruge rigtig Zeiss-optik til linsen?

Nokia har lavet en aftale med Carl Zeiss.
Læs mere her:
http://www.gsmarena.com/news-detail121.php

Zulu

Fra : Peter Rongsted

Dato : 05-06-05 22:51

"Jakob" <nejnej@nejnejnej.dk> wrote:

> [...]
>uge, men jeg lagde ikke mærke til fabrikanten. Ved du hvem der kunne bruge

Nokia er gået i samarbejde med Carl Zeiss om objektiver til
mobiltelefoner. http://www.nokia.dk/about/press/nmm.php?id=1597023

Peter

Fra : Kim Kristensen

Dato : 05-06-05 00:18

> [...]
> læst. Findes der billeder taget med 6230i et sted?
> Ellers er der vel ikke den store forskel i det daglige, eller hvad?

http://www.mobile-review.com/search.php?language=en&brand=24&model=6230&submit.x=31&submit.y=15

Med venlig hilsen Kim