Printe MANGE SMSér på Nokia 6600 ?
Fra : [7400] René

Dato : 04-06-05 18:50

Hej igen igen NG....

Har forsøgt tidligere men fik mig vist ikke udtrykt godt nok.....

Udstyr.. Nokia 6600 og Acer Bluetooth USB Dongle i en bærebar Dell PC,
tilsluttet internt netværk hvor Brother MFC8840D printer er netværksprinter.

Noget der længe har "naget" mig er hvordan jeg kan "forevige" nogle smsér
(ca 500 stk)
som er en meget vigtig korrespondance for mig, ved at printe dem..?

Findes der ikke en måde ? et program... hvor de printes til at komme
fortløbende på samme
stykke papir... ikke på hver sit ark.... ? Kan man det ?

Istedet for en hel folder med smsér ind og udadgående korrespondance
blandet selvfølgelig liggende i tids-rækkefølge. kunne et program printer
hele mappen/folderen ud og så ville hele korrepondancen komme derned efter..

Mobile printing application software for Nokia Series 60 imaging phones
v.1.0 build 12, 13-october-03
Dur ikke den printer kun een sms af gangen på hvert sit stykke papir....

Hmmmmm.... Er der virkelig ikke andre programmer som er mere anvendelige ?

--

Rene
/ Herning

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 04-06-05 22:17

www.mobiledit.com

Virker SUPER her...

Ja, og så er det gratis...

Henrik

"[7400] René" <do_not_reply_to_this_email_adress@thanx.com> skrev i en
meddelelse news:42a1eb22$0$78279$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

Fra : [7400] René

Dato : 04-06-05 22:39

"Henrik (Silkeborg)" Skrev venligst.......................
> www.mobiledit.com
>
> Virker SUPER her...
>
> Ja, og så er det gratis...
>
> Henrik

Hej.....
Ser ikke ud til at supportere nokia 6600 er du sikker ?
en 6600 er jo en SYMBIAN 6,0 tlf....

Mvh
Rene

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 05-06-05 02:28

"[7400] René" <do_not_reply_to_this_email_adress@thanx.com> skrev i en
meddelelse news:42a220c8$0$78280$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> [...]
>>

> Hej.....
> Ser ikke ud til at supportere nokia 6600 er du sikker ?

Den nyeste er version er 1.96, den understøtter flest....

Ved ikke om den understøtter din, men det er et forsøg værd og det er jo
GRATIS...

Desuden er mange nokia telefoner næsten 100% ens indeni...

Henrik

Fra : [7400] René

Dato : 05-06-05 08:13

> [...]
> GRATIS...
>
> Desuden er mange nokia telefoner næsten 100% ens indeni...

Hej igen......

Den virker IKKE til en Nokia 6600 da det er en Symbian 6.0 telefon (Tjek
selv http://www.mobiledit.com/phones.asp)
hvilke også er grunden til at Nokia laver 2 typer programmer !

Nokia PC suite (sidst nye 6.41) og Nokia 6600 PC Suite (sidst nye 110)

Samt øvrige program producenter laver separate programmer, så som Oxygen
http://www.oxygensoftware.com/
de laver også 2 typer !

Oxygen Phone Manager II og Oxygen Phone Manager II for Symbian OS phones

Derfor .... den virker ikke !

Andre forslag ??

Anyone ?

Mvh
Rene´

Fra : [7400] René

Dato : 05-06-05 08:16

> [...]
> GRATIS...
>
> Desuden er mange nokia telefoner næsten 100% ens indeni...

Men ellers tak for hjælpen..... men nej det virker ikke...
Og gratis eller ikke gratis ... er total underordnet... jeg leder efter
noget der virker... !

Mvh
René

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 06-06-05 11:58

Hej Rene,

Jeg har lige købt og installeret Oxygen Phonemanager til Symbian .
Der kan man exportere alle sms'erne fra sin indbakke,udbakke eller den bakke
man nu ønsker til en word fil (RTF format) (og masser af andre formater).
Derefter er det bare at printer meddelelserne ud. Der er der forløbende,
efter hinanden, med alle message info og indhold. Det er vel næsten det du
ønsker - og så kommer det ikke ud på hvert sit ark.

Hvis du har nogen spørgsmål vedr. installation og connection, så spørger du
bare - evt mail

mvh

Kamran Sarwar

Fra : [7400] René

Dato : 06-06-05 17:39

"Kamran Sarwar" <> wrote in message ...
> [...]
> ønsker - og så kommer det ikke ud på hvert sit ark.
>
> Hvis du har nogen spørgsmål vedr. installation og connection, så spørger

Hej Kamran ....
Kanon.. jamen så er det "BARE" den jeg skal have fat i...havde hørt godt om
den men troede ikke at den havde den funktionalitet !
Har forsøgt tidligere at installere den men programmet fandt aldrig min
tlf... !? der er vist noget knas med at tilslutte når man kører Xp sp2
!?
iflg - http://www.opm-2.com/download/WinXP_SP2_Native_Bluetooth.pdf
Jeg prøver...... +1000 tak ... jeg kunne godt fristes til at maile dig hvis
jeg render ind i problemer....

Mvh
René

Fra : Kamran Sarwar

Dato : 07-06-05 06:13

Hehe,
Jeg havde også problemer med at få den til at finde min telefon. INDTIL jeg
læste readme filen.
Der står nemlig, at man skal kopiere/sende en fil til telefonen. Det er
styringsprogrammet, som er interface mellem telefon og pc.
Den skal du bare starte på telefonen først. Så starter du programmet. Så
skulle der ikke være programmer med at de to kan snakke sammen.
Du skal nemlig ikke ind og "parre" telefon og pc via dit eksisterende
bluetooth-stack.

Husk så bare, at Oxygen skal installeres med et reg-key og så skal telefonen
registeres, og så får du endnu en regkey, og SÅ er alle funktionerne
unlocked. En smule Bøvlet men ikke svært, men sån er det.

mvh
Kamran Sarwar

Fra : [7400] René

Dato : 12-06-05 21:32

> [...]
> registeres, og så får du endnu en regkey, og SÅ er alle funktionerne
> unlocked. En smule Bøvlet men ikke svært, men sån er det.

Hej.. Kamran

Endelig blev det søndag hvor jeg fik mulighed og tid til at "rode med det"
hmm..... nå ja det du skariver med at men skal sende en fil til tlf... ja
det er jeg med på den OPM_agent
skal jo installeres i telefonhukommelsen (ikke på memkortet) .. men nej har
forsøgt alt i install og redme filen..flare gange det virker ikke
jeg kan sagtens højreklikke på en fil og sende den til telefonen.. men
Oxygen programmet kan jeg ikke få til at kører... dvs.. den finder ikke
telefonen..
Jeg har lavet div indtilllinger om og frem og tilbage flere gange.. og været
inde på
http://www.oxygenphonemanager.com/forum/postlist.php?Cat=&Board=opmSconnection

og læse og følge mange af de problemer omkring Oxygen Phone Manager II for
Symbian OS phones - Connection....
MEN intet hjælper..... pisoz....

hmmm.... Andre programmer som oxygen som her den funktionalitet.......... !?

Mvh
Rene´