CBB hæver prisen på SMS til udlandske numr~
Fra : Fischer

Dato : 03-06-05 06:03

Jeg ved at mange har valgt CBB pga. billige SMS til udlandske numre, men det
er slut snart.

Klip fra nyhedsbrev:
"Prisændring for SMS til udlandet:
3. juli ændres prisen på afsendte SMS fra Danmark til udenlandske mobilnumre
til 2,25 kr. SMS'er sendt til danske mobilnumre er fortsat til 0,19 kr.! "

*Fischer

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 03-06-05 06:33

> Jeg ved at mange har valgt CBB pga. billige SMS til udlandske numre, men
det
> er slut snart.

Præcist som forudsagt .

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Kjeld Borch Egevang

Dato : 03-06-05 08:04

Fischer wrote:

> Jeg ved at mange har valgt CBB pga. billige SMS til udlandske numre, men det
> er slut snart.

Det er stadig billigt (19 øre) med Tele2mobil, men det er måske også en
stakket frist (de bruger jo også Sonofons net).

/Kjeld

Fra : John

Dato : 03-06-05 22:48

Fischer skrev:
> [...]
> til 2,25 kr. SMS'er sendt til danske mobilnumre er fortsat til 0,19 kr.! "

Ja en skam. Men detgjorde så bare at jeg valgte UnoTel i dag som nyt
selskab i stedet for CBB.

Den billige SMS takst til udlandet havde gjort at jeg var parat til at
skifte til dem.

Mvh

John