distributionsliste i 6230i ?
Fra : Dennis [9440]

Dato : 29-05-05 08:42

Hej Hej...

Er der overhovedet nogen der har fundet en løsning eller bare i det hele
taget fundet funktionen... ?

- i følge Nokia`s hjemmeside under spec. står der tlf understøtter det, men
jeg kan bare ikke hitte ud af hvor dælen de har puttet det hen... ? Jeg ved
der er flere der har ledt og ledt... ? Men hvis der er nogen der ved noget
så kom frem fra busken...

Denner

Fra : Funnyboy

Dato : 29-05-05 14:45

"Dennis [9440]" <Denner[REMOVE]@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men jeg kan bare ikke hitte ud af hvor dælen de har puttet det hen... ?
> Jeg ved der er flere der har ledt og ledt... ? Men hvis der er nogen der

Jeg har lige surfet lidt på nokias hjemmeside og kigget lidt i deres
brugsforvirring til telefonen. Men der står heller ikke noget om hvordan man
sætter det op. Man kan sende den samme besked til enkelte. Det er hvad der
står. Men lige hvorfor de har fjernet muligheden fra telefonen vides ikke.
Men måske en software opdatering ville hjælpe på det.

Preben

Fra : og

Dato : 02-06-05 20:00

Hej, har mailet til Nokia DK og fået at vide det slet ikke findes i 6230i,
meget misvisende at det står på deres hjemmeside, ledte også forgæves *s*
....Mvh Ove