Overføre ALT fra Nokia 6610 til Nokia 6230~
Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 29-05-05 01:04

Altså, hvordan overfører jeg ALT fra en Nokia 6610 til en Nokia 6610??
Den Backup jeg laver, med den medfølgende software til en Nokia 6610, kan
dette installeres på en Nokia 6230?
/ Thomas

Fra : Peter Rongsted

Dato : 30-05-05 01:24

"Thomas Jacobsen" <tj@FJERN-DETTEperson.dk> wrote:

>Altså, hvordan overfører jeg ALT fra en Nokia 6610 til en Nokia 6610??
>Den Backup jeg laver, med den medfølgende software til en Nokia 6610, kan
>dette installeres på en Nokia 6230?

Hent nyeste PC Suite (6.5) fra www.nokia.com/pcsuite

Når du overfører fra din 6610, skal du bruge funktionen overfør til PC.
En backup fra en 6610 kan kun restores i en 6610.

Jeg har lige overført alt fra en 6230 til en 6230i. Det eneste, jeg ikke
tog med, var filerne på kortet. Det var meget hurtigere bare at flytte
kortet

Peter

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 30-05-05 02:59

Peter Rongsted wrote:

> Hent nyeste PC Suite (6.5) fra www.nokia.com/pcsuite
>
> Når du overfører fra din 6610, skal du bruge funktionen overfør til
> PC. En backup fra en 6610 kan kun restores i en 6610.
> Peter

Okay! Jeg har selv ver. 4.5, men skal da have kigget på om 6.5 skulle hjælpe
bedre med projektet..
/ Thomas