gruppe-sms med Nokia 6610i? Og 6230, vise ~
Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 29-05-05 01:00

1. Er det muligt at sende SMS til en gruppe (som fx Nokia 6100 kan..) med en
Nokia 6610i? Jeg ved at nokia 6610 (uden "i") at den IKKE kan. Men "i"
modellen, kan den??

2. Nokia 6230, kan den vise et foto af den der ringer/ indgående opkald? Er
det muligt at lagre et portræt i Navnelisten??

/ Thomas

Fra : xx

Dato : 29-05-05 11:13

> 2. Nokia 6230, kan den vise et foto af den der ringer/ indgående opkald?
> Er
> det muligt at lagre et portræt i Navnelisten??

Ja du kan godt tilføje et foto og det vises når vedkommende ringer. Har
lige afprøvet det.

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 29-05-05 12:34

xx wrote:

> Ja du kan godt tilføje et foto og det vises når vedkommende ringer.
> Har lige afprøvet det.

TAK!!

/ Thomas

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 30-05-05 15:56

I meddelse: news:42990630$0$174$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
griflede Thomas Jacobsen:
> 2. Nokia 6230, kan den vise et foto af den der ringer/ indgående
> opkald? Er det muligt at lagre et portræt i Navnelisten??

Ja, den kan godt vise billeder tilknyttet kontakterne. Jeg er ikke helt
sikker på jeg forstår anden del af spørgsmålet, men man kan vist godt slette
et billede efter man har tilknyttet det til et navn, så bliver det også gemt
der...

Hygge...
Daniel
Nokia 6230

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 30-05-05 21:55

Daniel Alstrup wrote:
> [...]
> helt sikker på jeg forstår anden del af spørgsmålet, men man kan vist
> godt slette et billede efter man har tilknyttet det til et navn, så

Tak Daniel. Jeg mente bare om man kunne gemme et billede i Navnelisten. og
det kan man så godt - forstår jeg.

Mvh Thomas