smarttalkog mails! (mage til frækhed)
Fra : S.G

Dato : 26-05-05 22:53

Jeg er en af dem der benyttede mig af smarttalks 1 øres sms. Jeg sagde mit
nummer op i januar, da tilbuddet ikke gjaldt mere.
Nu her i foregårs ½ års tid efter min opsigelse, modtager jeg en mail om at
jeg skylder dem 35kr! Jeg mailer straks tilbage hvad fanden de har gang i.
Og de mailer så en undskyldnind, at jeg selvfølgelig ikke skylder dem noget.
Så det er jo finno.
MEN i da g fandt jeg så ud af at jeg kender flere der har modtaget samme
mail, dog med forskelligt beløb!?!
Hvad fanden bilder de sig ind? Tænk på alle de stakler der bare betaler
pengene, selvom de INTET skylder!
Hvad gør man? forbrugerstyrelsen? forbruger program?
Sådan noget kan virkelig pisse mig af

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 27-05-05 21:39

"S.G" <msg1979FJERN@gmail.com> wrote in message

> Sådan noget kan virkelig pisse mig af
Tja mit forslag ville være at tælle til ti ganske langsomt

Har du det bedre nu?

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 28-05-05 01:39

fr 27 maj 2005 10:38:43p satte Flemming Lynggaard sig på en taburet og
skrev følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Tja mit forslag ville være at tælle til ti ganske langsomt
>
> Har du det bedre nu?

Ej jeg kan egentligt godt forstå at S G er gal. Mage til frækhed.
Tror no nok det mneste bunder i at Smartass ikke har styr på noget som
helst.

Steven

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-05-05 14:43

On Thu, 26 May 2005 23:52:34 +0200, S.G wrote:

> Hvad gør man? forbrugerstyrelsen? forbruger program?

Først finder du ud af hvorfor de har sendt mailen, er der sket en fejl,
skyldes der penge osv. Men først skal du nok lige en tur under den kolde
bruser og køle af...

--
mvh Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/