Nokia 6600 og billeder
Fra : Andreas Skjæmt Ander~

Dato : 26-05-05 18:54

Min kæreste og jeg har begge fået nye telefoner idag.

Hun fik sig en Samsung E700 og jeg en Nokia 6600.

Problemet er at hun for sjov ville sende en besked til mig med et billede.
Desværre modtog jeg kun teksten i hendes besked - jeg nægter at tro på
entelefonen ikke kan moidtage billedbeskeder, så hvad kan vi dog have
gjort galt?

Mvh
Den utekniske

Fra : Zulu

Dato : 26-05-05 19:31

Andreas Skjæmt Andersen wrote:
> [...]
> billede. Desværre modtog jeg kun teksten i hendes besked - jeg nægter
> at tro på entelefonen ikke kan moidtage billedbeskeder, så hvad kan

Er din telefon sat op til at modtage MMS'er?
Du kan få tilsendt en opsætning fra det selskab du har abonnement på, eller
via Nokias supportside.

Ellers så prøv at kikke i manualen, om der er et sted du kan sætte den til
også at tage billederne med.

Zulu

Fra : Andreas Skjæmt Ander~

Dato : 26-05-05 19:42

> Er din telefon sat op til at modtage MMS'er?
> Du kan få tilsendt en opsætning fra det selskab du har abonnement på, eller
> via Nokias supportside.

Hej.

Jeg har nu forsøgt at følge denne side:
http://www.debitel.dk/web/debitel/data.nsf/5866883f25de98ebc12569eb002fb70a/ae455562bfe2f2cac1256df10046f073?OpenDocument,
men når jeg sender SMS beskeden kommer der bare en skærm hvor der står
at "Afsendelse af besked mislykkedes".

Fra : Andreas Skjæmt Ander~

Dato : 26-05-05 19:55

> [...]
> men når jeg sender SMS beskeden kommer der bare en skærm hvor der står

Jeg har nu forsøgt mig via Nokias hjemmeside.
Der lykkedes det mig at få dem til at sende mig 3 beskeder med
indstillinger, som jeg nu har gemt som der stod jeg skulle i beskederne.

Nu ved jeg bare ikke om den PIN kode de oplyste mig om på nokia.dk også
ligger som den alm. pinkode på telefonen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-05-05 19:34

Andreas Skjæmt Andersen skrev:

>Desværre modtog jeg kun teksten i hendes besked - jeg nægter at tro på
>entelefonen ikke kan moidtage billedbeskeder, så hvad kan vi dog have
>gjort galt?

Du skal hente en MMS-opsætning hos din udbyder og tilmeldes.
--
Knud