6230 digital zoom
Fra : Henrik Bjerre

Dato : 25-05-05 22:31

Jeg kender en der gerne vil vide hvordan man bruger den digital zoom som
står Nokia 6230 har.

Jeg kan ikk hjælpe ham... Er der nogen her der kan?

Henrik

Fra : -h

Dato : 25-05-05 22:43

On Wed, 25 May 2005 23:31:19 +0200, "Henrik Bjerre"
<henrikbjerre@tele2adsl.dk> wrote:

>Jeg kender en der gerne vil vide hvordan man bruger den digital zoom som
>står Nokia 6230 har.
>
>Jeg kan ikk hjælpe ham... Er der nogen her der kan?

Kan da prøve:

Når kameraet er valgt på, tastes på 'Valg' i nederste venstre hjørne.
Nu vælges 'Zoom' og der fremkommer en lille skala under billedet. På
navigationspad'en kan du nu indstille den zoom, du ønsker.

Håber det hjælper lidt.

-----
Med venlig hilsen

-henrik

Fra : Funnyboy

Dato : 26-05-05 00:02

"-h" <agent@llz.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Nu vælges 'Zoom' og der fremkommer en lille skala under billedet. På
> navigationspad'en kan du nu indstille den zoom, du ønsker.

Ja eller du bare bruger navi tasten ved at trykke ned og så vælger den zoom
du gerne vil ha på... Det er meget nemmere....

Preben

Fra : ///M

Dato : 26-05-05 10:22

-h wrote:

> Når kameraet er valgt på, tastes på 'Valg' i nederste venstre hjørne.
> Nu vælges 'Zoom' og der fremkommer en lille skala under billedet. På
> navigationspad'en kan du nu indstille den zoom, du ønsker.

Jeg har ikke det menupunkt under "Valg" - er det min software der er gammel?

///M

Fra : Tommy S.

Dato : 26-05-05 11:39

> [...]

>står Nokia 6230 har.
>
>Jeg kan ikk hjælpe ham... Er der nogen her der kan?

Er der mulighed for at tage billeder i flere forskellig opløsninger?

Zoom er i nogen tilfælde afhængig af, at man ikke som udgangspunkt
tager billeder i kameraet max opløsninger. Så prøv evt. at tage
billeder i 640x480 istedet for 1280x1014 og se om der så er mulighed
for zoom!
--
Tommy
http://www.hadereklamer.dk

Fra : Per

Dato : 26-05-05 19:21

"Henrik Bjerre" <henrikbjerre@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kender en der gerne vil vide hvordan man bruger den digital zoom som
> står Nokia 6230 har.
>
> Jeg kan ikk hjælpe ham... Er der nogen her der kan?
>
> Henrik

Du kan først bruge din digitale zoom, når du har taget billedet.

En 6230 kan ikke zoome inden billedet tages som der er nogen der skriver.

Men ellers tager du billedet og trykker derefter på valg og så zoom - så
skulle den være der.

Mvh. Per!

Fra : -h

Dato : 26-05-05 23:17

On Thu, 26 May 2005 20:21:10 +0200, "Per" <mesked@hotmail.com> wrote:

>Du kan først bruge din digitale zoom, når du har taget billedet.
>
>En 6230 kan ikke zoome inden billedet tages som der er nogen der skriver.

Arrghh - undskyld! Jeg havde ikke set, at der stod 6230 (uden i..).

Mht. zoom er den digital på i'eren. Man kan jo bare zoome, når
billedet redigeres..

Jeg kravler i hullet igen

-----
Med venlig hilsen