Efterfølgeren til N 6600 ?
Fra : [7400] René

Dato : 25-05-05 21:18

Hey......NG

Jeg har en Nokia 6600 og vil gerne vide om nogen har en ide om en
efterfølger
til denne i Nokia-"familien" den skal kunne det samme, gerne bedre kamera,
hurtigere chipsæt... min 6 mb inbygget ram og ramkort 32-512 mb ...

Hva ska a´ vælge... ?

--
Rene
/ Herning

Fra : Foged.net

Dato : 26-05-05 08:40

[7400] René wrote:
> [...]
> til denne i Nokia-"familien" den skal kunne det samme, gerne bedre kamera,
> hurtigere chipsæt... min 6 mb inbygget ram og ramkort 32-512 mb ...

Hvis det skal være stort set den samme telefon, bare opgraderet så er
valget let:

Nokia 6670, som er en direkte efterfølger til Nokia 6600, med de specs
du efterspørger.

http://www.nokia.dk/phones/6670/

Foged.net

--
http://foged.net

Design is an attitude!

http://netmedia.dk

If you write to me directly, remove [REMOVE] in my e-mail address.

Fra : Zulu

Dato : 26-05-05 11:13

[7400] René wrote:
> [...]
> til denne i Nokia-"familien" den skal kunne det samme, gerne bedre
> kamera, hurtigere chipsæt... min 6 mb inbygget ram og ramkort 32-512

Nokia 6630, Nokia 6680 eller Nokia 6681.

De to første er 3G telefoner, 6681 er "kun" 2.7G.
www.nokia.dk/phones
www.gsmarena.com

Zulu

Fra : [7400] René

Dato : 30-05-05 17:39

Hejsa.... takker for jeres bud på efterfølgeren.... tror ski den 6681 lyder
fristende....

Mvh
René