samsung e 700
Fra : liane godby

Dato : 25-05-05 20:53

Hej gruppe.
Jeg skriver for at hører om nogle her skulle kunne hjælpe os. Hverken
telfonsælger eller telefonselskab kan. Min søn købte en samsung e 700
fordi den havde infarød port, men den virker ikke. Er det noget vi gør
forkert eller har den en anden funktion end på en Sony Erikson t 310.
Vi var af den opfattelse at denne port kunne bruges til at sende
billeder og lyde med som den gamle telefon.
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh svelgo.

Fra : Henrik Bjerre

Dato : 25-05-05 22:25

Jeg har 4 venner som har en samsung e 700... Den infrarøde port virker ikke
på nogen af de mobiler... Jeg ved ik om det er en indstilling der skal laves
om på. Men det er for dårligt fra Samsungs side!

MvH Henrik

Fra : Christian

Dato : 26-05-05 08:10

Jeg har haft en E700, og IR virkede som det skulle, så det er ikke alle, der
ikke virker.

Fra : liane godby

Dato : 26-05-05 21:46

Hej Cristian.

Det er dejligt for dig at din telefon virker som den skal men det
hjælper ikke mig. Måske har du en ide om hvad der kan være galt.
Hvad gjorde du helt konkret for at få den til at virke.
Burde man ikke aflevere telefonen tilbage i forretningen.
Mvh svelgo

Fra : Christian

Dato : 27-05-05 09:52

Hej Svelgo,
jeg kan desværre ikke hjælpe dig, for jeg gjorde ikke noget specielt.

Det var første gang jeg prøvede overførsel med IR, og fulgte bare
vejledningen til installation af min USB IR.
Jeg brugte vist nok noget software fra Samsung til at connecte med. Jeg kan
ikke helt huske det, da telefonen er skiftet ud, da jeg af andre årsager
ikke var tilfreds med den.

Du skal slå IR til i telefonen hver gang du skal bruge det, og telefonen
skal være ret tæt på IR'en.

Christian