Nokia Series 40 Theme Studio 1.2
Fra : -h

Dato : 24-05-05 23:42

Hej der..

Jeg efterlyser et alternativt site til download af subj.

http://www.forum.nokia.com/main/1,6566,034-601,00.html giver mig en
'sorry' meddelelse og beder mig prøve senere.

Har i den liggende et sted?

-----
Med venlig hilsen

-henrik

Fra : -h

Dato : 25-05-05 00:06

On Wed, 25 May 2005 00:42:01 +0200, -h <agent@llz.dk> wrote:

>Hej der..
>
>Jeg efterlyser et alternativt site til download af subj.
>
>http://www.forum.nokia.com/main/1,6566,034-601,00.html giver mig en

Så lykkedes det!

Jeg fandt en hjemmeside, som fortalte, at det ville hjælpe en hel del
at registrere sig på http://www.forum.nokia.com inden man forsøgte at
downloade. Og det passede..

-----
Med venlig hilsen

-henrik

Fra : Alex Tiedemann

Dato : 25-05-05 12:26

Hej Henrik,

Havde samme problem i aftes, men fik det også ned, ved at registrere
mig på siden.

Har samlet det første Theme til min 6230i

--
Mvh.
Alex T.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 25-05-05 12:46

"-h" <agent@llz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.forum.nokia.com/main/1,6566,034-601,00.html giver mig en
> 'sorry' meddelelse og beder mig prøve senere.

Jeg blev nysgerrig da jag så dette indlæg og har været omkring siden, jeg
kan godt se at jeg bare skal opgive det da min PC og SW ikke lever op til de
stillede krav. Det som undre mig er dog at intet af det ser ud til at kunne
bruges til Nokia 6100 som jeg har, men dog til en masse andre series 40
Nokia. Er det mig der får noget forkert ud af det jeg læser eller er det
bare sådan, det kunne jo være fornøjeligt at fedte lidt rundt med nogle
ringetoner.

Med venlig hilsen Kim

Fra : -h

Dato : 25-05-05 22:38

On Wed, 25 May 2005 13:46:04 +0200, "Kim Kristensen"
<kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>Nokia. Er det mig der får noget forkert ud af det jeg læser eller er det
>bare sådan, det kunne jo være fornøjeligt at fedte lidt rundt med nogle

Jeg har leget lidt med subj. og så vidt jeg kan se, kan jeg vælge at
lave tema til en 6101. Jeg kender ikke til din mobi, men du kunne jo
prøve..!

Jeg har lavet et enkelt tema til 6230i, som jeg da gerne vil prale
lidt med.. Ikke fordi det er særligt svært at bruge Theme Studio, men
jeg synes Porschen er cool med det grå farveskema.

Kan hentes her:
http://www.llz.dk/downloads/porsche.nth

-----
Med venlig hilsen