Hunde...
Fra : Michael

Dato : 28-05-05 16:00

Hej alle....

Mig og kæresten er desværre gået fra hinanden. Og nu står vi med et hjem
der skal splittes, der i blandt to små chihuahuas.... Hun vil beholde
dem begge, men jeg tror ikke jeg kan leve med det der skillsmisse agtige
pis. Så mit spørgsmål går på, kan man splitte dem ad eller ville det
være herre skidt for dem?

Mvh.
Michael

Fra : x Vuf x

Dato : 28-05-05 16:22

On Sat, 28 May 2005 17:00:16 +0200, Michael wrote:

> [...]
>dem begge, men jeg tror ikke jeg kan leve med det der skillsmisse agtige
>pis. Så mit spørgsmål går på, kan man splitte dem ad eller ville det

Det er ABSOLUT sundest for hundene at splitte dem! Hvis I da ikke kan
blive enige om, at den ene af jer beholder vufferne!

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Nye Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
Nu kun 2 drenge tilbage!

Fra : Ralph

Dato : 28-05-05 22:46

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev i en meddelelse
> Det er ABSOLUT sundest for hundene at splitte dem! Hvis I da ikke kan
> blive enige om, at den ene af jer beholder vufferne!

Min første tanke var: "VRØVL" indtil jeg så dit svar længere nede i gruppen,
hunde skal IKKE bo et sted i fjorten dage og et andet de næste fjorten, de
skal deles hvis ovennævnte er eneste mulighed, ellers skal de selvfølgeligt
blive sammen.

--
venligst
Ralph

Fra : Anja R.

Dato : 28-05-05 18:35

"Michael" <michaelnielsen@phobia.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

>med det der skillsmisse agtige pis. Så mit spørgsmål går på, kan man
>splitte dem ad eller ville det være herre skidt for dem?

Nu kender jeg ikke så meget til racen, men har selv to små Japanese Chins.
Vores hunde har urtolig meget ud af hinanden, og jeg tror ikke jeg kunne
nænne at skille dem ad...
Men mit råd er, at I skal gøre det, som I har det bedst med...

Venlig hilsen
Anja R.

Fra : x Vuf x

Dato : 28-05-05 22:16

On Sat, 28 May 2005 19:34:42 +0200, "Anja R." wrote:
> [...]

>nænne at skille dem ad...
>Men mit råd er, at I skal gøre det, som I har det bedst med...

Selvfølgelig skal de da dét, men hundene kan ikke klare at bo 7-14
dage hos den ene og så 7-14 dage hos den anden. Så hellere adskilt!

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalp haves. Kan ses på min HP
Nu kun 1 dreng tilbage!

Fra : Anja R.

Dato : 29-05-05 11:49

> Selvfølgelig skal de da dét, men hundene kan ikke klare at bo 7-14
> dage hos den ene og så 7-14 dage hos den anden. Så hellere adskilt!

Enig!
Nu forestillede jeg mig nærmere sådan, som man typisk gør med
skilsmissebørn, at Michael skulle have dem f.eks. hver anden weekend. Og så
ellers, ind imellem, hentede hundene hos eksen, gik en tur med dem m.m.
Det tror jeg betemt ikke er skadeligt for hundene...

Venlig hilsen
Anja R.

Fra : fam. Ager

Dato : 28-05-05 19:34

Hej michael!

forbandet situation at stå i !!!
men jeg havde da helt klart valgt, at lade dem blive sammen, se det fra
deres synspunkt, og ikke ens eget, selvom det er møg svært i den situation.
det er selvfølgelig lettere sagt end gjort. men jeg er ret sikker på, at
hundene ville have det bedst med det. de kan også mærke at der er ballade i
luften og søger sikkert tryghed hos hinanden, så jeg synes at det ville være
synd!.

håber på det bedste!

mvh. marie

Fra : Ralph

Dato : 28-05-05 22:48

"Michael" <michaelnielsen@phobia.dk> skrev i en meddelelse
news:4298877e$0$699> Mig og kæresten er desværre gået fra hinanden. Og nu
> [...]
> Så mit spørgsmål går på, kan man splitte dem ad eller ville det være herre

Trist for jer, men tænk på hundene, tillæg dem en værdi ligesom TV, DVD og
bil, og se som om eksen er SÅ glade for dem at hun vil betale for dem, hvis
hun er så er det OK, hvis ikke, så er hun ikke den rette ejer.

--
venligst
Ralph

Fra : Michael

Dato : 29-05-05 00:34

Ralph skrev:
> [...]
> bil, og se som om eksen er SÅ glade for dem at hun vil betale for dem, hvis
> hun er så er det OK, hvis ikke, så er hun ikke den rette ejer.

Tak for alle jeres svar, nu er det sådan at jeg også er mega glad for de
hunde. Og syntes det er skidt at de skal være sådan nogen "skilsmisse"
børn der bor et sted en weekend og så tilbage.... Kan ikke overskue ikke
at se mine hunde. Men måske så bare skille dem, så får vi begge glæde af
dem.

Mvh.
Michael

Fra : Bufas

Dato : 29-05-05 15:21

Michael <michaelnielsen@phobia.dk> skrøv in news:4298877e$0$699
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> [...]
> dem begge, men jeg tror ikke jeg kan leve med det der skillsmisse agtige
> pis. Så mit spørgsmål går på, kan man splitte dem ad eller ville det

Hey !

Trist at høre med Jer...

Men hundene.... ja min mening er jo at lade JER og hundene vælge.... (ikke
dele, ikke sammen, ikke hver for sig,... etc.. kik på HUNDEN !)

hermed sagt..
HVEM har det bedste forhold til HUNDEN ???
HVEM har det bedste boligforhold til HUNDEN ???
HVEM har de bedste aktiveringsforhold til HUNDEN ???
HVEM har (nævn selv videre...) til HUNDEN ???

/Bufas